12 πραγματικές ιστορίες φαντασμάτων που θα ανατριχιάσουν τη σπονδυλική σας στήλη


Καλώντας μόνο τους πιο γενναίους και τολμηρότερους κυνηγούς φαντασμάτων. Αυτές οι τρομακτικές ιστορίες δεν είναι για τους αδύναμους.

Οι καλύτερες ιστορίες με φαντάσματα και τρομακτικές ιστορίες είναι τόσο αληθινές, τόσο πιστευτές και τόσο ανατριχιαστικές που ουσιαστικά σας εγγυώνται τουλάχιστον μια νύχτα (αν όχι περισσότερο) που περάσατε γυρίζοντας και ακούγοντας τα πατώματα που τρίζουν και τον ήχο της απόκοσμης γκρίνιας. Φυσικά, αυτό είναι το παράδοξο που ενυπάρχει στις ιστορίες φαντασμάτων. Όσο καλύτερα είναι, τόσο χειρότερα θα κοιμάστε το βράδυ. Αυτό ισχύει ακόμη κι αν είστε πιστός - ξέρετε, ο τύπος του ατόμου που έχει απομνημονεύσει λεπτομέρειες σχετικά με την προέλευση του Halloween , δεν φοβάται να δει μερικές ανατριχιαστικές φωτογραφίες , γνωρίζει την ιστορία πίσω από τα τέρατα του Halloween  και περνά την Παρασκευή και 13 διαβάζοντας ιστορίες του πίνακα Ouija .

Στο πνεύμα της σεζόν, συγκεντρώσαμε μερικές τρομακτικές ιστορίες — όλες βασισμένες σε αληθινά γεγονότα — που σίγουρα θα σας στοιχειώσουν. Σβήστε λοιπόν τα φώτα (αν είστε αρκετά γενναίοι) και ετοιμαστείτε για ιστορίες φαντασμάτων τόσο αληθινές και τόσο τρομακτικές που δεν θα κοιμηθείτε όλη τη νύχτα.

Τα Χεράκια

«Δεν έχω ζήσει ποτέ σε στοιχειωμένο σπίτι, αλλά η μητέρα μου έμενε ως έφηβη», γράφει ο χρήστης του Reddit.com PatentedSpaceHook, αφηγούμενος ένα αληθινό γεγονός. «Και σε άλλα σπίτια στον δρόμο της συνέβαιναν περίεργα πράγματα. Λίγα σπίτια μακριά της ζούσε μια οικογένεια. Ένα βράδυ, η κόρη πήγε για ύπνο με έναν κακό πονοκέφαλο. Την επόμενη μέρα, ήταν νεκρή - είχε πεθάνει από ανεύρυσμα.

«Μετά την κηδεία της, η οικογένεια έφυγε για να ξεφύγει από την τραγωδία και ο πατέρας ζήτησε από τον θείο μου —τον αδερφό της μαμάς μου— να ελέγξει τα κατοικίδιά τους. Η μαμά και ο μπαμπάς μου (που έβγαιναν εκείνη την εποχή) πήγαν μαζί του. Η μητέρα μου είχε ακούσει ότι υπήρχε ένα πιάνο με ουρά, και ήθελε να το παίξει. Ο μπαμπάς μου σπούδαζε κτηνίατρος.

«Μετά την είσοδο στο σπίτι, ο θείος μου και ο πατέρας μου κατευθύνθηκαν στο υπόγειο για να δουν τα ζώα και η μητέρα μου πήγε στο πιάνο στο ισόγειο. Το έπαιζε όταν ένιωσε κάτι να βουρτσίζει τους αστραγάλους της. Σκέφτηκε ότι μια γάτα πρέπει να έφυγε από το υπόγειο και πέρασε δίπλα της. Συνέχισε να παίζει. Και μετά το ένιωσε ξανά.

«Κοίταξε κάτω από το πιάνο και δεν είδε τίποτα. Όταν ξεκίνησε ξανά, ένιωσε τα χέρια της να της σφίγγουν τα πόδια. Έτρεξε στην πόρτα του υπογείου, φώναξε τον θείο και τον πατέρα μου και τους περίμενε. Πίσω έξω, ο θείος μου μπορούσε να πει ότι η μαμά μου ήταν κροταλισμένη και ρώτησε τι ήταν λάθος.

«Του είπε τι είχε συμβεί και έγινε λευκός. Της είπε ότι η κόρη που είχε πεθάνει έπαιζε ένα παιχνίδι με τον πατέρα της. Όταν έπαιζε πιάνο, εκείνη σέρνονταν από κάτω, έπιανε τους αστραγάλους του και έσπρωχνε τα πόδια του πάνω-κάτω στα πετάλια».

Αν αυτή η εμπειρία σας ακούγεται συναρπαστική, ίσως σας αρέσει να εξερευνήσετε αυτά που οι ειδικοί σε παραφυσικά θέματα λένε ότι είναι τα πιο στοιχειωμένα μέρη στην Αμερική .


Ο Ασθενής Φάντασμα

«Η εταιρεία ασθενοφόρων στην οποία εργαζόμουν είχε ένα «στοιχειωμένο» ασθενοφόρο: το rig 12», αφηγείται ο χρήστης του Reddit.com Zerbo. « Πολλοί EMT είχαν ιστορίες για αυτό, αλλά ποτέ δεν έβαλα πολλά σε παραφυσικά πράγματα. Δηλαδή μέχρι που είχα τη δική μου εμπειρία με το rig 12.

«Ο σύντροφός μου και εγώ εργαζόμασταν σε μια αγροτική κοινότητα στις 3 τα ξημερώματα, και ήταν πολύ σκοτάδι και εντελώς ήσυχα. Κοιμόμασταν και οι δύο. Εγώ ήμουν στη θέση του οδηγού και εκείνη στη θέση του συνοδηγού. Ξύπνησα από μια πνιχτή φωνή, αλλά νόμιζα ότι ο σύντροφός μου μιλούσε. Της είπα ότι προσπαθούσα να κοιμηθώ και έκλεισα τα μάτια μου. Άκουσα ευδιάκριτα μια αντρική φωνή να λέει, "Θεέ μου, πεθαίνω;" ακολουθούμενη από μερικά δευτερόλεπτα βαριάς αναπνοής. Ο σύντροφός μου και εγώ καθίσαμε όρθια και κοιτάξαμε πίσω στο διαμέρισμα ασθενών, από όπου ακουγόταν σαν να είχε έρθει η φωνή.

«Τα πράγματα ήταν ήσυχα για μερικά δευτερόλεπτα. μετά ακούσαμε τον κρότο ενός ρυθμιστή μπουκαλιών οξυγόνου και ένα σφύριγμα, σαν να είχε διαρροή. Άναψα τα φώτα και βγήκαμε τρέχοντας από την εξέδρα. Σκέφτηκα ότι μπορεί να είχε σκαρφαλώσει ένα παροδικό ενώ κοιμόμασταν, οπότε ανοίξαμε τις πίσω πόρτες. Κανείς δεν ήταν εκεί. Έλεγξα τις φιάλες οξυγόνου. κανένα δεν άνοιξε. Μετά από αυτό δεν κοιμηθήκαμε πολύ».

Έτοιμοι για άλλο τρόμο; Διαλέξτε τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών για το Halloween.


The Impish Ghost

«Η γειτόνισσα μου Νταϊάν κι εγώ είχαμε έναν παιχνιδιάρικο poltergeist για χρόνια και τον λέγαμε Μπίλι». Έτσι ξεκινάει ο χρήστης του Reddit.com abbys_alibi στην πραγματική του ιστορία με φαντάσματα. «Ερχόμουν σπίτι και έβρισκα κάτι σε ένα περίεργο μέρος: γάλα σε ένα ντουλάπι, χαρτί υγείας στο ψυγείο, απορρυπαντικό στην μπανιέρα. Κάποτε η Νταϊάν τηλεφώνησε για να ρωτήσει αν ο Μπίλι ήταν εκεί, γιατί δεν έβρισκε ούτε ένα γαλόνι γάλα. Τελικά το βρήκαμε έξω στα πίσω σκαλιά της. Και η ζάχαρη… καταριέται ζάχαρη! Κάθε πρωί, η ζαχαριέρα μου ήταν άδεια.

«Όταν χόρταινα, έδειχνα το σπίτι της Νταϊάν και φώναζα: «Πήγαινε να δεις την Νταϊάν! Μέσα σε πέντε λεπτά, θα την έπαιρνα τηλέφωνο. «Ευχαριστώ πολύ», είπε. Είχε πάει και είχε κάνει φασαρίες στη θέση της. Αυτό συνέβη για όλα τα δύο χρόνια που ζήσαμε εκεί. Κανείς δεν μας πίστεψε — ούτε καν οι σύζυγοί μας. Η μητέρα μου νόμιζε ότι κάποιος μας έκλεβε όταν κοιμόμασταν ή έξω από το σπίτι. Η αδερφή μου πίστευε ότι κάτι συνέβαινε αλλά δεν ήξερε τι. Ακόμα δεν μπορώ να εξηγήσω τίποτα από όλα αυτά».

Εάν αυτή η πραγματική ιστορία φαντασμάτων σας κάνει να νιώθετε απόκοσμοι, αφεθείτε σε μερικούς φανταστικούς τρόμους με τις καλύτερες ταινίες για το Χάλοουιν στο Hulu .


Η απόκοσμη σοφίτα

Προτού ο χρήστης του Reddit.com, Digsdaws, αφηγηθεί τις πιο τρομακτικές ιστορίες φαντασμάτων του -σχετικά με τη ζωή σε ένα μέρος που προφανώς συνεργαζόταν με ειλικρινή μέλη του πνευματικού κόσμου- επεσήμαναν την ειρωνεία των ιστοριών φαντασμάτων που ξεκινούν με τη φράση , «Δεν πιστεύω στα φαντάσματα, αλλά…» Άλλωστε, ανεξάρτητα από το πώς ξεκινά μια ιστορία φαντασμάτων, εξαρτάται πάντα από την ιδέα ότι, έλα, φυσικά και πιστεύουμε στα φαντάσματα!

«Πριν από μερικά χρόνια, μετακόμισα σε ένα διαμέρισμα ενός υπνοδωματίου στη Μελβούρνη της Αυστραλίας», συνέχισαν να θυμούνται. «Ήταν η πρώτη μου φορά που ζούσα μόνη μου. Η πολυκατοικία είχε χτιστεί τη δεκαετία του 1930. Ήμουν εκεί για μερικούς μήνες όταν γύρισα σπίτι από τη δουλειά μια μέρα και μπήκα στο μπάνιο. Είδα κάτι περίεργο: Μια ξύλινη σανίδα, που είχε καλύψει μια τρύπα στο ταβάνι που οδηγούσε σε μια μικρή σοφίτα, βρισκόταν σπασμένη σε δύο κομμάτια στο έδαφος. Εξέτασα τα κομμάτια. Η σανίδα είχε πάχος μια ίντσα και θα χρειαζόταν ο Μπρους Λι για να τη σπάσει. Νόμιζα ότι ο ιδιοκτήτης είχε στείλει κάποιον να δουλέψει στη σοφίτα. Είχα παγώσει από φόβο. Κάποιος είναι σίγουρα εκεί πάνω , σκέφτηκα.

«Έστειλα με email φωτογραφίες στην ιδιοκτήτρια, ρωτώντας αν ήταν κάποιος εκεί (με έναν τόνο ενόχλησης, αφού δεν με είχε προειδοποιήσει). Η απάντησή της ήταν: «Παρακαλώ τηλεφώνησέ με μόλις μπορέσεις». Τηλεφώνησα και μου εξήγησε ότι οι δύο τελευταίοι ένοικοι της είχαν πει ότι το ίδιο συνέβη. Υποσχέθηκε να αντικαταστήσει τη σανίδα, και το έκανε.

«Ένα μήνα αργότερα, ξύπνησα ένα βράδυ γύρω στις 4 το πρωί το σώμα μου ήταν καλυμμένο με εξογκώματα χήνας. Ένιωθα ότι κάποιος έτριβε τα χέρια του πάνω μου. Όλα ήταν σιωπηλά, αλλά μετά άκουσα έναν ήχο που σέρνεται από πάνω από το κρεβάτι μου. Ήταν σαν κάποιος να τραβούσε ένα τσουβάλι με πατάτες. Πάγωσα, έπεισα ότι κάποιος ήταν εκεί πάνω. Δεν υπάρχει περίπτωση ένα ζώο να κάνει αυτόν τον ήχο. Μετά από πέντε λεπτά, πήρα το κουράγιο να ανάψω το φως, οπλίστηκα με ένα ρόπαλο κρίκετ και πήγα στο μπάνιο.

«Τότε είδα ότι η νέα σανίδα που κάλυπτε την τρύπα έσπασε στα δύο! Ενιωθα άρρωστος. Ο ήχος του σέρνοντας είχε σταματήσει. Άκουσα όμως και κάτι άλλο: ψιθυρίζοντας. Ο ήχος ήταν καθαρός και ερχόταν από τη σοφίτα. Ακουγόταν σαν παιδικές φωνές, και μπορούσα να ακούσω μια φράση να επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά: «Είναι η σειρά σου… Είναι η σειρά σου…»

«Άνοψα κάθε φως στο διαμέρισμα για να κάνω τα πράγματα να νιώθουν φυσιολογικά. Ήταν 5 το πρωί και έξω ήταν σκοτεινά. Έβλεπα τηλεόραση για να προσπαθήσω να χαλαρώσω. Τότε έσκασε μια ασφάλεια. Το κατοικίδιο παπαγαλάκι μου, ο Ντέξτερ, τον οποίο κρατούσα στην κουζίνα, συνήθως δεν έβγαζε ήχο τη νύχτα, αλλά άρχισε να τσιρίζει σαν να τον στραγγαλίζουν. Δεν τον είχα ακούσει ποτέ να κάνει τέτοιους θορύβους – ούρλιαζε. Πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου, έτρεξα έξω, κάθισα στο αυτοκίνητό μου και περίμενα εκεί μέχρι να βγει ο ήλιος.

«Όταν είδα ανθρώπους να κάνουν βόλτα με τα σκυλιά τους, αυτό με παρηγόρησε αρκετά για να επιστρέψω. Η μπροστινή πόρτα ήταν ανοιχτή, αλλά κατάλαβα ότι μπορεί να ξέχασα να την κλείσω όταν έβγαινα έξω. Πήγα στην κουζίνα για να ελέγξω τον Ντέξτερ, αλλά δεν ήταν στο κλουβί του.

«Ένιωσα πάλι άρρωστος. Όλα μου τα παράθυρα ήταν κλειστά, οπότε κοίταξα παντού μέσα. Όταν πήγα στο μπάνιο, άκουσα πιτσιλίσματα. Ο Ντέξτερ μισοπνίγηκε στην τουαλέτα! Τον έβγαλα, τον έπλυνα και τον στέγνωσα. Ήμουν τόσο μπερδεμένος. Στις 8 το πρωί, τηλεφώνησα στην ιδιοκτήτρια και της έδωσα μια απολαυστική εκδοχή της βραδιάς. «Ω, ουάου, άκουσες κι εσύ τον ψίθυρο!» είπε.

«Έμεινα σε αυτό το διαμέρισμα για άλλους 18 μήνες. Άκουσα τον ψίθυρο σε μερικές περιπτώσεις, και δύο φορές η σανίδα που κάλυπτε την τρύπα στο ταβάνι μετακινήθηκε. Αν και μένω αλλού τώρα, πρόσφατα τηλεφώνησε ο ιδιοκτήτης. Είπε ότι οι νέοι ένοικοι της είχαν παρακαλέσει να μου μιλήσουν για μερικά από τα πράγματα που συνέβαιναν εκεί. Ξεχάστε το - είναι δικό τους πρόβλημα τώρα. "

Τώρα που έχετε τα ρίγη, περιηγηθείτε σε αυτά τα αποσπάσματα για το Halloween για περισσότερους φόβους.


Το αγόρι χωρίς μάτια

«Ένα βράδυ, όταν ήμουν 10 ετών, με ξύπνησε όταν άνοιξε η πόρτα του υπνοδωματίου μου και ακολούθησε κάποιος που καθόταν στο κρεβάτι μου», θυμάται ο χρήστης του Reddit.com, kmendo4, μια παιδική βούρτσα με μια πολύ επίμονη φανταστική οπτασία. «Ένιωσα το πόδι μου να βόσκει και το κρεβάτι να βυθίζεται κάτω από το βάρος ενός ανθρώπου. Είναι απλά η μαμά , σκέφτηκα και άνοιξα τα μάτια μου.

«Δεν ήταν η μαμά μου. Βρήκα ένα αγόρι χωρίς μάτια –είχε μαύρες, άδειες πρίζες– στην ηλικία μου να κάθεται στα πόδια του κρεβατιού μου. Άπλωσε το χέρι του και μέσα ήταν ένα μικρό κουτί. Τρόμαξα αλλά άπλωσα το χέρι μου. Τράβηξε πίσω. Έφτασα ξανά και είπα, «Δώσ’ το». Μετά ανοιγόκλεισα και όταν άνοιξα ξανά τα μάτια μου, είχε φύγει. Αλλά μπορούσα ακόμα να δω το αποτύπωμα όπου είχε καθίσει στο κρεβάτι μου.

«Πέντε χρόνια γρήγορα μπροστά. Η κοπέλα μου ήρθε να κάνει τα μαθήματά μου. Αφού τελείωσε, πήρε έναν υπνάκο ενώ περίμενε τους γονείς της. Όταν έφτασαν, προσπάθησα να την ξυπνήσω. Άνοιξε τα μάτια της ξαφνικά, κοιτάζοντας ψηλά σε μια γωνία όπου ο τοίχος συναντούσε το ταβάνι. Έδειξε εκεί και ξανακοιμήθηκε. Την ξανακούνησα. Ήρθε σε πλήρη συνείδηση, και της εξήγησα τι είχε κάνει. Έδειχνε στοιχειωμένη. «Στον τοίχο, είδα ένα αγοράκι χωρίς μάτια. Ήταν εκεί, σε πόζα Spider-Man και με κοιτούσε επίμονα ». Τρόμαξα και της είπα την ιστορία μου για το ίδιο παιδί.

«Γρήγορα μπροστά άλλα πέντε χρόνια. Ήμουν με την ίδια κοπέλα και είχαμε ένα 2χρονο. Ζούσαμε στο σπίτι των γονιών μου, στο παλιό μου δωμάτιο. Η κόρη μου άρχισε να ξυπνάει την ίδια ώρα κάθε βράδυ και μιλούσε. Μετά από λίγο, παρατήρησα ότι είχε σχεδόν την ίδια συζήτηση κάθε βράδυ. Τη ρώτησα παιχνιδιάρικα μια φορά με ποιον μιλούσε. Είπε, «Είναι ένα μικρό αγόρι. Είναι καλός. Έχει χαθεί και ψάχνει τη μαμά του ». Οι νυχτερινές συζητήσεις της κόρης μου συνεχίστηκαν μέχρι που πήραμε τη δική μας θέση αργότερα εκείνο το έτος».

Θέλετε να τρομάξετε τους φίλους σας όσο αυτές οι ιστορίες φαντασμάτων σας τρόμαξαν; Επιλέξτε ανάμεσα σε αυτές τις τρομακτικές ιδέες για αποκριάτικες στολές .


Η Κόκκινη Κυρία του Κολλεγίου Χάντινγκτον

Εδώ είναι μια ιστορία που χρονολογείται από το 1910, αλλά σχεδόν κάθε φοιτητής στο Huntingdon College στο Μοντγκόμερι της Αλαμπάμα, θα πρέπει να την αναγνωρίσει. Αυτό συμβαίνει επειδή τα γεγονότα που οδήγησαν σε αυτό λέγεται ότι συνέβησαν στην πραγματικότητα. Όπως λέει η ιστορία, το 1910, μια νεαρή γυναίκα που ήταν νέα στο σχολείο ήταν γνωστή για την αγάπη της για το κόκκινο χρώμα. Δυστυχώς, ήταν επίσης γνωστή ως «περίεργη» και «μοναχική».

Καθώς ξεκινούσε η πρώτη θητεία, η νεαρή γυναίκα απομονωνόταν όλο και περισσότερο. Τελικά, αφαίρεσε τη ζωή της κόβοντας τους καρπούς της. Το σώμα της ανακαλύφθηκε με κόκκινο φόρεμα, βουτηγμένο στο αίμα. Από τότε, φοιτητές και καθηγητές ανέφεραν ότι είδαν μια νεαρή γυναίκα ντυμένη στα κόκκινα. Εμφανίστηκε σε όλη την πανεπιστημιούπολη του κολεγίου. Η φιγούρα, που μένει σε διαρκή απομόνωση, αναφέρεται συχνά ως υπενθύμιση της σημασίας του να είσαι ευγενικός με τους συνομηλίκους σου.

Τώρα που διαβάσατε μια από τις ιστορίες φαντασμάτων της Αλαμπάμα, μην χάσετε αυτούς τους τρομακτικούς αστικούς θρύλους από κάθε πολιτεία.


The Ashley Street Ghost

Το Huntingdon College είναι μόνο ένα από τα πολλά στοιχειωμένα κολέγια στην Αμερική , το καθένα με τις δικές του ιστορίες φαντασμάτων. Αυτή η επόμενη αληθινή ιστορία προέρχεται από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν στο Αν Άρμπορ.

Το στοιχειωμένο συνέβη το 1972, σε ένα πάρτι που διοργάνωσαν φοιτητές του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν που ζούσαν στην Ashley Street. Ένα 15χρονο κορίτσι, που πιθανότατα δεν είχε καμία δουλειά να είναι εκεί εξαρχής, ένιωσε ξαφνικά ένα «περίεργο, τρομακτικό κρύο», σύμφωνα με την The Michigan Daily .

Σε μια προσπάθεια να ζεσταθεί, ανέβηκε πάνω (επειδή ανεβαίνει η ζέστη, υποθέτουμε). Τότε ήταν που τα πράγματα στράβωσαν. Ένας από τους τοίχους του σπιτιού άρχισε να κινείται και μια μαύρη σκιά πλησίασε το κορίτσι. Εν τω μεταξύ, στον κάτω όροφο, αφίσες έσκαγαν αυθόρμητα από τους τοίχους και έπεφταν σε έναν σωρό που μεγάλωνε στο πάτωμα.

Η κοπέλα περιπλανήθηκε πίσω στον κάτω όροφο, όπου βρέθηκε να λέει αυτά τα περίεργα λόγια: «Τα ναρκωτικά και ο εθισμός ήταν δικό μου λάθος, και αποδέχομαι την ευθύνη για αυτό, αλλά δεν ήμουν έτσι βαθιά μέσα μου. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από όλους τους εμπλεκόμενους για ό,τι έχω κάνει». Αυτό που έκανε αυτά τα λόγια ακόμα πιο περίεργα ήταν ότι το κορίτσι δεν έκανε ναρκωτικά, πόσο μάλλον να είχε εθισμό.

Τα λόγια της δεν φάνηκαν και τόσο περίεργα στους μαθητές που έμεναν στο σπίτι. Πριν εγκατασταθούν, στο σπίτι κατοικούσε ένας άνδρας με πολύ σοβαρό εθισμό. Ο λόγος που δεν έμενε πια εκεί; Πέθανε από υπερβολική δόση ηρωίνης. Το φάντασμα της Ashley Street έχει κάνει άλλες εμφανίσεις; Αυτό παραμένει ένα μυστήριο.


Το φάντασμα του Φρέντερικ Τζόρνταν

Αυτή η αληθινή ιστορία φαντασμάτων αφορά έναν άνδρα με το όνομα Φρέντερικ Τζόρνταν, ο οποίος είχε μια από τις πιο μοναχικές και έρημες δουλειές που υπάρχουν. Ο Τζόρνταν ήταν ο φαροφύλακας του Penfield Reef Lighthouse στις ακτές του Fairfield του Κονέκτικατ.

Χτισμένος το 1874, ο Φάρος ήταν κατά κύριο λόγο ένας τρόπος προειδοποίησης των πλοίων για έναν ύπουλο, κρυφό ύφαλο που ευθύνεται για περισσότερα από το μερίδιο των λιμενικών ατυχημάτων. Το 1916, ο Φρέντερικ Τζόρνταν ήταν ο επικεφαλής φαροφύλακας. Τραγικά, πνίγηκε σε ένα ατύχημα με το πλοίο λίγο πριν από τα Χριστούγεννα εκείνης της χρονιάς, όταν τον έπιασε μια θύελλα ενώ κωπηλατούσε στο σπίτι του για να δει την οικογένειά του.

Από τότε, οι δυσλειτουργίες του φωτισμού και του εξοπλισμού στον φάρο αποδίδονται στην πνευματική παρουσία του Τζόρνταν. Αλλά ακόμα πιο ανατριχιαστικό είναι ότι οι φύλακες του Penfield Reef Lighthouse βρίσκουν συχνά το ημερολόγιο του φάρου ανοιχτό μέχρι την ημέρα που πέθανε ο Τζόρνταν. Και οι ντόπιοι διηγήθηκαν ότι είδαν μια άγνωστη φιγούρα να εμφανίζεται στο νερό για να βοηθήσει τα αδέσποτα σκάφη να βρουν το δρόμο τους προς την ασφάλεια κοντά στον ύφαλο.


Το φάντασμα που ήρθε να παίξει

Αυτή η αληθινή ιστορία φαντασμάτων μπορεί να σας εντυπωσιάσει περισσότερο «α» παρά «eek»—αλλά μόνο μέχρι να σκεφτείτε ότι πραγματικά δεν έχουμε ιδέα τι μπορούν να αισθανθούν οι τετράποδοι φίλοι μας ότι δεν μπορούμε. Μπορούν τα σκυλιά να δουν φαντάσματα ; Λοιπόν, υπάρχουν πολλοί ειδικοί σκύλων εκεί έξω, συμπεριλαμβανομένων κτηνιάτρων, που θα επιβεβαιώσουν το γεγονός ότι υπάρχει «πολλή τεκμηρίωση που θα μπορούσε να υποστηρίξει την ιδέα ότι τα σκυλιά μπορούν να αντιληφθούν την παραφυσική δραστηριότητα», όπως ο Jesus Aramendi, DVM, ανώτερος κτηνίατρος για το Chewy , βάλε το.

Και μετά, υπάρχει το γεγονός ότι αυτή η ιστορία ήρθε στο Reader's Digest απευθείας από ένα γνωστό μέντιουμ, την Kristy Robinett, η οποία έχει ένα ισχυρό ιστορικό στη χρήση των δεξιοτήτων ψιθυρίσματος φαντασμάτων για να βοηθήσει τους ντετέκτιβ να λύσουν μπερδεμένες υποθέσεις.

«Η Μάρλεν κάθισε στο πλάι του κρεβατιού της και χτύπησε το μαξιλάρι του Τζακ δίπλα της», είπε η Ρόμπινετ στο Reader's Digest . «Πέρασε ένας χρόνος, αλλά η Μάρλεν εξακολουθούσε να προσαρμοζόταν στη χηρεία. Ίσως ήταν τρελό να σκεφτεί κανείς ότι μετά από 40 χρόνια γάμου, θα προσαρμοζόταν ποτέ. Ο Έλμερ το Γκόλντεν Ριτρίβερ φάνηκε να το καταλαβαίνει από την πρώτη στιγμή. Εκείνο το κρύο, χωρίς φεγγάρι νύχτα, όταν η Μάρλεν επέστρεψε, μόνη, από το νοσοκομείο, ο Έλμερ έκανε κάτι που δεν είχε ξανακάνει. Πήδηξε στο πλάι του Τζακ στο κρεβάτι και ακούμπησε το κεφάλι του στο μαξιλάρι.

«Ο Τζακ δεν θα το επέτρεπε ποτέ», επεσήμανε η Ρόμπινετ, «αλλά η Μάρλεν δεν τον απέρριψε. Αντίθετα, ξάπλωσε δίπλα στον Έλμερ και άφησε τον γαλήνιο ήχο του ροχαλητού του να την αποκοιμίσει. Το επόμενο βράδυ ήταν το ίδιο, και το επόμενο βράδυ.

«Την περασμένη χρονιά, είχε εξελιχθεί σε μια ανακουφιστική ρουτίνα. Όχι όμως απόψε. Απόψε ήταν η πρώτη φορά που ο Έλμερ άφησε τη Μάρλεν μόνη στο κρεβάτι μετά τον θάνατο του Τζακ. Αλλά ακούγοντας τα καρφιά να χτυπούν στο ξύλινο πάτωμα στον κάτω όροφο, η Μάρλεν αναγνώρισε τον ήχο του Έλμερ που ζητούσε «έξω». Με έναν αναστεναγμό, η Μάρλεν κατέβηκε τις σκάλες προς το φουαγιέ. Όμως ο Έλμερ δεν προχωρούσε μπροστά στη μεγάλη δρύινη πόρτα. Μάλλον χόρευε. Και κουνώντας. Και κουνώντας και υποκλίνοντας. Όπως ακριβώς έκανε όταν ο Τζακ επέστρεφε από τη δουλειά.»

Στη Marlene, ένιωθε σαν να είχε μόλις επιστρέψει στο σπίτι ο Τζακ και η Ρόμπινετ, η οποία είναι γνωστή για την αξιοσημείωτη διαίσθησή της σχετικά με αυτά τα πράγματα, πιστεύει ότι είναι, πράγματι, αυτό που συνέβη.

Γιορτάστε την απόκοσμη εποχή με τον γούνινο φίλο σας. Αυτές οι αποκριάτικες στολές σκύλων το κάνουν εύκολο.


Η χαμένη αποικία του Roanoke

Το Roanoke Colony ήταν ένας από τους πρώτους ευρωπαϊκούς οικισμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες. Βρίσκεται σε ένα νησί έξω από την ακτή της σημερινής πολιτείας της Βόρειας Καρολίνας, η αποικία ιδρύθηκε το 1587 υπό την αιγίδα της πρώτης βασίλισσας Ελισάβετ. Αμέσως μετά, ο αρχηγός της αποικίας, Τζον Γουάιτ, επέστρεψε στην Αγγλία, από όπου ήρθαν οι άποικοι.

Το ταξίδι του έπρεπε να είναι σύντομο. Ήταν γραφτό μόνο να αρπάξει προμήθειες και να επιστρέψει στον νέο κόσμο. Αλλά η πολιτική αναταραχή (με τη μορφή του πολέμου της Αγγλίας με την Ισπανία) εμπόδισε τον Γουάιτ να επιστρέψει μέχρι το 1590. Ήταν μόνο τρία χρόνια, αλλά πολλά είχαν αλλάξει όταν επέστρεψε ο Τζον Γουάιτ. Στην πραγματικότητα, ολόκληρη η αποικία—αποτελούμενη, εκείνη την εποχή, από 115 άτομα, συμπεριλαμβανομένου ενός νεογέννητου μωρού με το όνομα Virginia Dare— είχε φύγει. Μόλις σηκώθηκε και εξαφανίστηκε. Το μόνο που έμεινε ήταν μια θέση πάνω στην οποία είχε σκαλιστεί η λέξη Κροατός .

Ο όρος «Κροατικό» αναφερόταν στο όνομα μιας ιθαγενούς φυλής που είχε καλές σχέσεις με τους αποίκους. Έτσι ο White σκέφτηκε ότι οι άποικοι είχαν μετακομίσει στο νησί της Κροατίας (τώρα γνωστό ως Hatteras, Βόρεια Καρολίνα). Αλλά δεν είχαν. Παραμένει μια από τις πιο διάσημες εξαφανίσεις που κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει . Επιπλέον, δεν υπήρξε ποτέ κανένα στοιχείο που να υποδηλώνει ότι η αποικία σφαγιάστηκε.

Πολλοί πιστεύουν ότι το μωρό Βιρτζίνια μεγάλωσε σε μια όμορφη νεαρή γυναίκα, που τελικά έπεσε σε έναν καταδικασμένο έρωτα με έναν γηγενή πολεμιστή που ονομαζόταν Okisko. Μέχρι σήμερα, στοιχειώνει το δάσος αναζητώντας τον άντρα της, συχνά με τη μορφή ενός διάφανου λευκού ελαφιού, που πάντα εξαφανίζεται την αυγή. Σύμφωνα με το NCPedia, μια κρατική εγκυκλοπαίδεια που τηρείται από τη Βιβλιοθήκη Κυβέρνησης και Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Βόρειας Καρολίνας, οι επί μακρόν κάτοικοι του νησιού δεν έχουν καμία αμφιβολία ότι η ταυτότητα του ελαφιού φάντασμα είναι το φάντασμα της Βιρτζίνια Ντάρε.

Αν σας πιάνει φαγούρα για μια εξήγηση για το πώς θα μπορούσε απλώς να εξαφανιστεί μια ολόκληρη αποικία, δεν είστε μόνοι. Από τη θετική πλευρά, είναι ένα από τα λίγα μυστήρια που θα μπορούσαν να λυθούν την επόμενη δεκαετία.


Οι Πρίγκιπες στον Πύργο

Αυτή είναι η ιστορία δύο νεαρών πριγκίπων, των αδελφών Έντουαρντ και Ρίτσαρντ, που φυλακίστηκαν στον Πύργο του Λονδίνου για να τους αποτρέψουν από το να γίνουν βασιλιάδες και κληρονόμοι, αντίστοιχα. Τον Απρίλιο του 1483, όταν πέθανε ο βασιλιάς Εδουάρδος Δ', ο μεγαλύτερος γιος του, ο Εδουάρδος Ε', που ήταν μόλις 12 ετών, έγινε για λίγο βασιλιάς. Λόγω του νεαρού της ηλικίας του, όρισε αντιβασιλέα. Εκείνος ο αντιβασιλέας ήταν ο θείος του νεαρού βασιλιά. Γνωστός ως δούκας του Γκλόστερ, αυτός ο θείος ήταν γνωστός ότι ήταν βαθιά αγανακτισμένος που υπήρχαν ακόμη και τα αγόρια. Αν δεν ήταν αυτοί, θα ήταν ο επόμενος στη σειρά της διαδοχής.

Αυτό που συνέβη στη συνέχεια καλύπτεται από μυστήριο - πράγματι, είναι ένα από τα πιο παράξενα μυστήρια της βρετανικής βασιλικής οικογένειας . Φαίνεται ότι ο νεαρός βασιλιάς και ο αδερφός του (Ριχάρδος, ο δούκας της Υόρκης) απήχθησαν και κλείστηκαν στον Πύργο του Λονδίνου, μετά τον οποίο ο Δούκας του Γκλόστερ αυτοανακηρύχτηκε Βασιλιάς Ριχάρδος Γ'. Οι δύο νεαροί πρίγκιπες δεν εθεάθησαν ή ακούστηκαν ποτέ ξανά, και δύο μικροί σκελετοί που βρέθηκαν τελικά στον πύργο πιστεύεται ότι είναι το μόνο που έχει απομείνει από αυτούς—εκτός από τις φανταστικές οπτασίες, δηλαδή.

Οι βρετανικές εφημερίδες αναφέρουν επισκέπτες που ισχυρίζονται ότι έχουν δει τις φαντασμαγορικές φιγούρες. Είναι ταμπλόιντ τροφή ή απόδειξη του παραφυσικού; Αυτό είναι για σας να αποφασίσετε.


Το φάντασμα του κρεμασμένου

Ένα κοινό θέμα που έχουν πολλές ιστορίες φαντασμάτων είναι ότι προσφέρουν μια αίσθηση δικαιοσύνης σε αντάλλαγμα για έναν άδικο θάνατο. Η συγκεκριμένη ιστορία φαντασμάτων, ωστόσο, προσφέρει μια κάπως διαφορετική άποψη. Πρόκειται για άδικη μεταχείριση στο θάνατο και εκδίκηση στη μετά θάνατον ζωή.

Στις 13 Οκτωβρίου 1877, ο Robert Schmale απαγχονίστηκε μετά από μια δίκη που τον έκρινε ένοχο για ένα τρομακτικό και ανεξήγητο ξεφάντωμα δολοφονίας. Οι κάτοικοι της πόλης ήταν γεμάτοι με τόσο θυμό και μίσος που άφησαν το σώμα του κρεμασμένο για μέρες. Η ιστορία λέει ότι κανένας από τους κατοίκους της πόλης δεν έδειξε έστω και ένα ίχνος μεταμέλειας, πόσο μάλλον συγχώρεση.

Από τότε, ο Schmale λέγεται ότι στοιχειώνει την πόλη. Όσοι τον έχουν δει λένε ότι εμφανίζεται ως μια φάντασμα ανδρική φιγούρα, αλλά μόλις η φιγούρα εγγραφεί στο μυαλό σας, εξαφανίζεται (κάπως τρελά) στο σκοτάδι.

alitoteam

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013