Feng Shui



Εισαγωγή.
       Για να διαβάζετε τούτη την ιστοσελίδα, σημαίνει ότι είστε ¨ψαγμένοι/ες¨. Επομένως, τις αλήθειες αναζητείτε. Μπορούμε λοιπόν να δούμε την Τέχνη αυτή λίγο πιο βαθειά, στην πραγματική διάστασή της. Ελπίζω να μη σας απογοητεύσω, γιατί πέρα από την απομυθοποίηση που θα επιχειρήσω, ΔΕΝ θα σας δώσω οδηγίες εφαρμογής, συνταγές και μαγικά βότανα. Το γιατί θα φανεί. Μην ανησυχείτε όμως, το Feng Shui δεν ειναι απάτη. Όσοι ¨γνωρίζουν¨ θα καταλάβουν ότι είναι εφαρμογή Εσωτερικών κανόνων, με άλλα λόγια είναι Εσωτερισμός σε εφαρμογή. Στηρίζεται σε Ταοϊστικές αρχές. Μην παρασύρεστε από την κακή χρήση και εφαρμογή του που ίσως υπέπεσε στην αντίληψή σας. Μια μικρή παρένθεση: η κανονική Κινέζικη προφορά της λέξης Feng Shui οδηγεί περισσότερο στο Φαγκ Σουέϊ, έχει όμως επικρατήσει σαν Φενγκ Σούι. Εμείς πάντως εδώ προτείνω στη συνέχεια να το συντμήσουμε σε ΦΣ, οπότε δεν μας νοιάζει.

Πρώτη γνωριμία.
        Θα αποφύγω να σας κουράσω με θρύλους και μύθους, όπως της χελώνας με τα στίγματα, του αλόγου, του μαγικού τετραγώνου τρία επί τρία με εννιά επομένους αριθμούς μέσα που οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως δίνουν άθροισμα 15, κλπ, που εξηγούν την καταγωγή του. Όπως ξέρετε κάθε τέτοιο σύστημα με θεμέλιο την πίστη  (όπως είναι και οι θρησκείες, οι μαντικές τέχνες κλπ), που δεν έχουν δηλαδή επιστημονική τεκμηρίωση, πρέπει να περιβάλλεται από υπερβατικές ιστορίες (θρύλους και μύθους) για να αποκτήσει βάρος. Γιατί έπρεπε το ΦΣ να αποτελέσει εξαίρεση;
        Προσθέστε οτι τέτοιες τέχνες ανθίζουν ιδιαίτερα εκεί όπου υπάρχει ένδεια, και στην Κίνα με την προγονική λατρεία και την συνεπακόλουθη μεγάλη γενησιμότητα, η ένδεια ήταν πράγματι μεγάλη. Ειναι πάντως σοφό το δόμημα του ΦΣ, προϋπόθετε γνώσεις πέρα από το συνηθισμένο και ευρηματικότητα, θα το παραδεχθείτε είτε πιστεύετε σ' αυτό είτε όχι. Και ειναι γεγονός οτι έχει ιστορία 4.000 ετών καί.

Τι ειναι;
        Ειναι μια Τέχνη. Και ας μη σας ξενίσει, ξεκίνησε από την ανάγκη για εύρεση ευνοϊκής τοποθεσίας για τους τάφους των προγόνων. Ευχαριστημένος πρόγονος ίσον ευτυχισμένος απόγονος. Με όρους του Τάο, (και οι Masters του ΦΣ, σκίζουν τα ρούχα τους οτι η Τέχνη ειναι Ταοϊστική), η Πρωταρχική Ενέργεια του Τάο (Wu-Chi) ειναι η ουσία της ζωής και όλης της δημιουργίας. Στο γήινο  πεδίο η Ενέργεια λέγεται T'ai Chi απλώς Chi (Τσι).
        Το Τσι κυκλοφορεί παντού: στο σώμα μας, μέσω των μεσημβρινών, στα βουνά και λαγκάδια όπου το ανάγλυφο του εδάφους καθορίζει και την κίνηση, στις πόλεις παρασύρεται από τις οδικές αρτηρίες και τα οχήματα, στον ουρανό μέσω του αέρα κλπ. Στην ύπαιθρο οι Ενέργειες ακολουθούν γεωδαιτικά μονοπάτια που αποκαλούνται φλέβες του Δράκοντα. Αλλού τέμνονται ή συσσωρεύονται δημιουργώντας τόπους δύναμης (yang), αλλού γαληνεύουν (τόποι yin) αλλού παραμένουν στάσιμοι, δημιουργώντας τόπους δηλητηριασμένους (Shar chi).
        Καθώς οι Ενέργειες στην πλειονότητα ειναι γήινες, η Τέχνη ονομάζεται και Γεωμαντεία. Το ΦΣ σε καθοδηγεί ώστε να εναρμονισθείς με την θετική Τσι, γιατί υπάρχει και η αρνητική. Η τέχνη έγκειται στην ανίχνευση, προσδιορισμό και ενίσχυση της Θετικής Ενέργειας, οπωσδήποτε κι αν εκδηλώνεται αυτή. Το ΦΣ λοιπόν επιχειρεί να δημιουργήσει Αρμονία, ή αλλιώς ειναι η Τέχνη της Αρμονίας. Στο περιβάλλον το κοντινό και μακρινό. Σε συντονίζει με αυτήν και αυτή η Αρμονία τελικά εισχωρεί μέσα σου. Με όπλο αυτήν την Αρμονία, υπόσχεται, θα αλλάξεις την μίζερη ζωή σου, θα αποκτήσεις ο,τι σου λείπει. Η Τσι ειναι διπολική, (yin - yang, - θυμάστε τον υπέροχο συμβολισμό, όπως θα λέγαμε ) και επηρεάζεται από τον Βορά και Νότο. Η κίνηση του Τσι μοιάζει με αυτήν του Αέρα (Ffffeng) και του Νερού (Shhhui). Όταν η κίνηση ειναι πολύ γρήγορη τότε έχουμε απόπλυση (άρα δυσμένεια), όταν ειναι μηδενική ή πολύ μικρή έχουμε δηλητηρίαση (πάλι δυσμένεια).
        Με βάση τα προηγούμενα, η Τέχνη του ΦΣ έγκειται στην εύρεση της σωστής κατεύθυνσης, σωστής κατανομής (pa-k'ua) αλλά και της αρμονικής, ευχάριστης, ευεργετικής ταχύτητας των Ενεργειών.

Οι Σχολές.
        Μία από τις συνέπειες της Εντροπίας στον Πνευματικό Κόσμο ειναι η διαίρεση. Υπάρχουν ενδείξεις οτι το ΦΣ ξεκίνησε από την μελέτη της κίνησης των ενεργειών στην ύπαιθρο (που καθορίζεται από την Γεωδαισία της περιοχής, όπως είπαμε), προκειμένου να βρεθεί η ευνοϊκότερη θέση για τον τάφο του θανόντος. Το πώς γινόταν αυτό ειναι μια άλλη ιστορία. Από τότε, μεταφερμένη και στους ζωντανούς, η Τέχνη διαιρέθηκε σε Σχολές και θα αναφέρω κάποιες, αλλά όχι όλες:
    * Η Σχολή των Γεωδαιτικών Σχηματισμών ή Σχολή της Μορφής.
    * Οι Σχολές της πυξίδας, που χωρίζονται:
    * Των Οκτώ κατευθύνσεων ή πυξίδας (κλασική)
    * Του Ανερχομένου (ή Ιπταμένου) Αστέρος,
    * Των Οκτώ οίκων
    * Σχολή του Μαύρου Καπέλου

        Δεν κρίνω σκόπιμο να αναλύσω κάθε μία από αυτές. Πχ αν τολμούσα να περιγράψω την Lo; pan, την κινέζικη πυξίδα με τις χίλιες πληροφορίες χαραγμένες σ' αυτήν θα έπρεπε να γράψω βιβλίο. Για να σας εισάγω στο πνεύμα του ΦΣ, προτιμώ να πάρω σαν παράδειγμα, την πιο δημοφιλή για τη Δύση, την Σχολή των Οκτώ Κατευθύνσεων που μερικοί θα την έχετε ακουστά και σαν Fang Wey ή Fungien και να περιγράψω τις Αρχές της, τονίζοντας οτι οι πέντε πρώτες ειναι κοινές για όλες τις Σχολές. Από κει και πέρα διαχωρίζονται και συχνά διαπληκτίζονται. Και κάτι ακόμη: Η του Μαύρου Καπέλου θεωρείται αίρεση, κατά πάσα πιθανότητα Αμερικανική εφεύρεση. Η Σχολή αυτή δεν έχει ανάγκη την πυξίδα, θεωρεί Βορρά πάντα την είσοδο, καταργώντας έτσι την διπολικότητα της Τσι. Αυτό οι masters δεν το αντέχουν.

Οι Αρχές (κατα Fungien).
Πρώτον, οι Βασικές Ανάγκες του ανθρώπου κατά το ΦΣ ειναι  οκτώ.
- Ο Πλούτος
- Η Καριέρα
- Η Υγεία και Οικογένεια
- Το Συναίσθημα
- Ο Γάμος
- Τα Παιδιά
- Η Κοινωνική προβολή και
- Οι Γνώσεις
(Δεν ξεκίνησα κατά τύχη με τον πλούτο).

       Δεύτερο, τα στοιχεία δημιουργίας, για την Κινέζικη κουλτούρα ειναι πέντε (στην Δύση ειναι τέσσερα και ενοχοποιείται γι αυτό η Αρχαία Ελλάδα, όπως ξέρετε.):
- Το Νερό
- Η Φωτιά
- Η Γη
- Το Μέταλλο και
- Το Ξύλο.

       Τρίτο, οι σχέσεις μεταξύ των στοιχείων, άλλοτε ειναι καταστροφικές (πχ Νερό εναντίον Φωτιάς) και άλλοτε ενισχυτικές (πχ η φωτιά ενισχύει την Γη, την λιπαίνει), άλλοτε ουδέτερες κλπ. Παίζεται πόλεμος με τα στοιχεία ποιό θα νικήσει πιο. Πχ αν το νερό ειναι λίγο και πέσει στη φωτιά θα τη σβήσει μερικώς, αυτό όμως θα εξατμισθεί, κλπ.
       Τέταρτο, (κατά ΦΣ πάντα), σε κάθε στοιχείο αντιστοιχεί ένα χρώμα. Ενισχύοντας το χρώμα, ισχυροποιείς το στοιχείο.
       Πέμπτο, σε κάθε Ανάγκη αντιστοιχεί ένα ευνοϊκό στοιχείο και επομένως ένα ευνοϊκό χρώμα.
       Έκτο, σε κάθε Ανάγκη αντιστοιχεί και ένα τρίγραμμο (μπήκαμε στο I' ching, μη περιμένετε να το αναλύσω).
       Έβδομο, οι Ενέργειες που μας ενδιαφέρουν ειναι αυτές που εισέχοντα στο σπίτι μας ή και στη δουλειά μας, εκεί δηλαδή όπου ζούμε τον περισσότερο καιρό. Εισέρχονται από την είσοδο και όπως το φως περνώντας μέσα από ένα πρίσμα αναλύεται σε διαφορετικά χρώματα, έτσι και το Τσι αναλύεται σε υπο - ενέργειες που κάθε μία αντιστοιχεί σε μια Ανάγκη του ανθρώπου. Εισχωρώντας, κάθε μία από αυτές καταλαμβάνει ένα μέρος του σπιτιού που ονομάζεται Τομέας. Επομένως κάθε Τομέας χαρακτηρίζεται από την Ανάγκη στην οποία αντιστοιχεί, το Χρώμα και το Στοιχείο.
       Όγδοο, ο τρόπος που αυτές κατανέμονται, έχουν σχέση με τον προσανατολισμό του σπιτιού, δηλαδή με την κατεύθυνση που ¨βλέπει¨ η είσοδος του σπιτιού όπως και με την κάτοψη του σπιτιού.
        Οι ενέργειες κατανέμονται με ένα συγκεκριμένο τρόπο, εφαρμόζοντας την Pa'kua. Τι ειναι αυτό; Λαμβάνει υπόψη όλες τις προηγούμενες Αρχές και τις κατανέμει στο σπίτι. Έτσι  κάθε χώρος χαρακτηρίζεται από μία Ενέργεια και από όσα την συνοδεύουν. Λάθος στην Pa' kua, σημαίνει άχρηστη μελέτη. 
        Αυτά για τις Αρχές του ΦΣ. Ναι, αλλά αφού μιλάμε για την ευτυχία του Ανθρώπου, όλα αυτά πρέπει να συνδυασθούν με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του οικούντος στο κτίσμα. Και αυτά τα βρίσκουμε από το Κινέζικο ωροσκόπιο: στον καθένα μας αντιστοιχεί ένα ζώο, ένα Στοιχείο και ένας Αριθμός που ονομάζεται Αριθμός Ρa k'ua. Όλα αυτά καθορίζονται από τον χρόνο γένεσης, όχι από την ημερομηνία και ώρα και λεπτό όπως στο κλασικό ωροσκόπιο. Έτσι για τον καθένα μας, σαν τάση, μας ευνοούν κάποια χρώματα, ή μας κάνουν κακό κάποια άλλα, κάποια στοιχεία μας ευνοούν και φέρνουν υγεία, κάποιες κατευθύνσεις  ειναι καλές ή πολύ καλές (πχ στο κρεβάτι που κοιμόμαστε) κλπ, κλπ.
        Να λοιπόν ποια ειναι η Τέχνη: πρώτα να κατανείμω σωστά τις ενέργεις μέσα στον χώρο. Μετά να τις θέσω σε αρμονική, ομαλή κίνηση. Μετά να  συντονίσω τις ενέργειες που χαρακτηρίζουν τον άνθρωπο με αυτές. Θυμηθείτε, καθώς κάθε ενέργεια αντιστοιχεί σε μία Ανάγκη, ενισχύοντας την ενέργεια, θεραπεύω, ενισχύω την Ανάγκη.
        Παίζω με φώτα, χρώματα, κρύσταλλα, καθρέφτες, μέταλλα, φυτά, τζάκια, θέσεις και διευθύνσεις επίπλων, ηλεκτρικών σκευών κλπ, κλπ. Δημιουργώ θετικό, αρμονικό περιβάλλον που εκπέμπει θετική ενέργεια προσαρμοσμένη σε μένα. Εγώ την απορροφώ και με την σειρά μου ανταποδίδω την θετική εκπομπή, που το περιβάλλον απορροφά. Ο προσθετικός αυτός κύκλος πολλαπλασιάζει την Τσι κι έτσι πετυχαίνω ευημερία όπως εγώ τη νιώθω: πλούτο, σύντροφο, οικογένεια κλπ.

Απομυθοποίηση.
        Ξεκινώ την απομυθοποίηση που υποσχέθηκα. Βρήκατε αυθαίρετες παραδοχές, παραμύθιασμα με άλλα λόγια, έτσι δεν είναι;  Εγώ δεν θα διαφωνήσω. Μπορεί κιόλας να έχετε ακούσει από "ειδικούς" οτι  αλλάζοντας την θέση που βλέπετε τηλεόραση θα αλλάξετε την τύχη σας και να φρίξατε. Εγώ πάλι θα συμφωνήσω μαζί σας, πράγματι κάτι τέτοιο δεν θα γίνει, αλλά προσέξτε, δεν ειναι αυτό ΦΣ. Ούτε ειναι ΦΣ το να αλλάξετε το υπνοδωμάτιό σας, ούτε το υλικό του κρεβατιού, ούτε το χρώμα των ρούχων σας. Ούτε το να βάλετε σε κάποια μαγική θέση ένα καθρέφτη, ούτε ένα ρολόγι, ούτε ένα κύμβαλο. Μπορεί όμως, όλο αυτό το σύνολο των αλλαγών ή ένα μέρος από αυτές ή και άλλες μαζί, να ειναι ΦΣ!
        Από την άλλη, οι χιλιάδες των εντολών και συμβουλών που γεμίζουν τα σχετικά βιβλία, για εφαρμογή του ΦΣ, κατά τη γνώμη μου, ειναι επινοήσεις των "ειδικών", προκειμένου να δείξουν τις ¨βαθιές¨ γνώσεις τους (και να πουλήσουν). Η πρακτική τούτη μόνο ζημιά επιφέρει. Αυτό ειναι κακό ΦΣ.
        Θυμάμαι οτι κάποτε πήρα ένα τηλεφώνημα από μια ηλικιωμένη κυρία, έτσι τουλάχιστον ακουγόταν, ζητώντας μου να επαληθεύσω αν το άρωμα που έπρεπε να προσθέσει στο λάδι καρύδας, με το οποίο έπρεπε να αλείψει τα πλακάκια στο χολ εισόδου της (όπως την είχε συμβουλέψει μια ειδική στο ΦΣ προκειμένου να αλλάξει η τύχη της), να ειναι γιασεμί Κινέζικο. Απάντησα οτι καί αυτό θα έκανε καλά τη δουλειά, μπορούσε όμως να χρησιμοποιήσει και Χιώτικο, αφού γλιστρώντας  και χτυπώντας το κεφάλι θα μετανάστευε ¨εις τας αιωνίους μονάς ένθα ουκ έστιν κλαυθμός και οδυρμός¨.
        Ένας συμβολικός μύθος που κυκλοφορεί ανάμεσα στους Κινέζους γνώστες του ΦΣ (νομίζω οτι αναφέρεται και σε ένα βιβλίο που κυκλοφορεί και στην Ελλάδα), ειναι για κάποιον Διδάσκαλο και Μάστερ του ΦΣ, που βρέθηκε στη μέση του πουθενά, εντεταλμένος να βρει ένα ενεργειακά ευνοϊκό μέρος. Εξαντλημένος, διψασμένος και πεινασμένος σύρθηκε σε ένα μικρό σπιτάκι που είδε μακριά. Είπε την ιδιότητά του και ζήτησε νερό, κάτι να φάει και λίγο να ξεκουραστεί. Κατά τη γνώμη του η φιλοξενία που του παρεσχέθη από την οικογένεια που ζούσε εκεί, ήταν απαράδεκτη, η χειρότερη που θα μπορούσε να περιμένει. Πριν φύγει του ζήτησαν συμβουλές του ΦΣ. Ήταν η ευκαιρία που περίμενε για να εκδικηθεί. Τους είπε οποιαδήποτε κακότυχη συμβουλή ήξερε από τις βαθιές γνώσεις του σχετικά με το ΦΣ, όπως πχ να κτίσουν άλλο σπίτι στη απέναντι πλαγιά, όπου ήξερε οτι όλες οι κακές ενέργειες ήταν συσσωρευμένες, διάλεξε τον δυσμενέστερο προσανατολισμό εισόδου, τα δωμάτια σε ενεργειακά δηλητηριασμένες θέσεις, κλπ,κλπ. Ό,τι χειρότερο.
        Η τύχη τον έφερε πίσω μετά από τρία χρόνια στο ίδιο μέρος και βρήκε μια ευτυχισμένη και πλούσια οικογένεια. Το σπίτι στη θέση που είχε υποδείξει οι προσανατολισμοί το ίδιο, αλλά μεγάλο και καλοφτιαγμένο. Κάθε λεπτομέρεια όπως τους είχε συμβουλέψει, αλλά φινετσάτη και έδειχνε πλούτο. Τον υποδέχθηκαν σαν Βασιλιά τονίζοντάς του οτι όλα αυτά τα απόκτησαν χάρη στις δικές του συμβουλές.
        Γεμάτος τύψεις , συντετριμμένος τους είπε την αλήθεια και εξήγησε τους λόγους εκδίκησης. - Μου δώσατε νερό που έπλεαν πίτουρα, τους είπε. -Φυσικά του απάντησαν, για να μη το πιεις απότομα, έτσι διψασμένος που ήσουν θα μπορούσες και νάχες πεθάνει. - Μου δώσατε λιγοστό φαγητό. - Για τον ίδιο λόγο, φροντίσαμε να ειναι και ελαφρύ, αλίμονο αν έτρωγες λαίμαργα. Ό,τι κάναμε ήταν για το καλό σου. Αλλά αλήθεια, το σπίτι μας όπως το κτίσαμε ειναι κακότυχο; Ο διδάσκαλος ψέλλισε μερικές δικαιολογίες, έδωσε κάποιες συμβουλές και έφυγε. Ξαναπήγε μετά από τρία χρόνια για να βρει ένα τόπο ερήμωσης και φτώχειας. Βρήκε τον Γέρο του σπιτιού: - Δεν έπρεπε να μας πεις την αλήθεια του είπε αυστηρά.
        Σας είπα για τις Σχολές του ΦΣ και οτι συχνά διαφωνούν. Μάλιστα η των Μαύρων Καπέλων, διαφωνεί με όλες. Εν τούτοις, κάθε μία διατείνεται οτι έχει στο ενεργητικό της μεγάλες επιτυχίες (καμία, φυσικά, δεν μιλά για αποτυχίες).
        ’λλο ένα στοιχείο, πολύ σημαντικό, ειναι η κλασική αρχιτεκτονική του Κινέζικου σπιτιού. Η pa k'ua ειναι προσαρμοσμένη στην αρχιτεκτονική αυτήν και μοιραία σε βάζει στον πειρασμό να σκεφθείς, αν, ό,τι ισχύει στην Κίνα μπορεί να ισχύσει και εδώ, στον δυτικό κόσμο. Και όμως, ναι, μετρώνται πάμπολλες επιτυχίες στο ενεργητικό, ιδιαίτερα στην Κλασική Σχολή, ΕΔΩ, στην Ελλάδα.

Τελικά ποια ειναι η αλήθεια για το Feng Shui;
Κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν.
        Αυτή ειναι η αλήθεια. Το οτι έχομε πλαστεί κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν. Που σημαίνει οτι το ανθρώπινο μυαλό έχει το Θεϊκό χάρισμα να δημιουργεί. Όπως ο Θεός. Σε μια απειροελάχιστη κλίμακα με Αυτόν βέβαια, αλλά να δημιουργεί,να υλοποιεί. Έχουν όλοι αυτήν την ικανότητα; Όλοι οι φυσιολογικοί. Κι εσείς και γω. Αυτό ειναι ένα το κρατούμενο.
        Το δεύτερο ειναι οτι ο Πανσυμπάντιος πλούτος, σε οποιαδήποτε μορφή τον θέλετε, ή αλλιώς Ανάγκη σας (σας θυμίζει κάτι;), ειναι άπειρος και διαθέσιμος στον καθένα.
        Το τρίτο κρατούμενο ειναι οτι αυτήν την δημιουργική ικανότητα έχεις την δυνατότητα (πολλοί λένε την υποχρέωση), να την χρησιμοποιήσεις και να πάρεις το μερτικό σου από αυτόν τον Πανσυμπάντιο πλούτο. Ένα μέρος του δηλαδή σου ανήκει, και εσύ είσαι προικισμένος να μπορείς να τον πάρεις. Απλά δεν ξέρεις πώς. Μόνη εξαίρεση οι καρμικοί σου περιορισμοί, αλλά μη παρασυρθείς από αυτό γιατί, ως επι το πλέιστον, αυτοί οι περιορισμοί ειναι για να υπερπηδηθούν.
        Ακούγονται τρελά όλα αυτά, εννοώ για κάποιον που δεν ειναι μυημένος στα εσώτερα, αλλά δεν ειναι. Υπάρχει εκτενής βιβλιογραφία, και πιο πολλές ακόμη Εσωτερικές Σχολές που αυτό ακριβώς διδάσκουν. Από τις πιο γνωστές ειναι οι Ροδόσταυροι, οι Θεοσοφιστές, οι Καβαλιστές και άλλοι. Τελευταία στο http://www.morphogenesis-system.gr/ βρήκα την καλύτερη περιγραφή

Ας δούμε τι λέει αυτή η τοποθέτηση:
        Πρώτα, οτι το μυαλό μας ειναι σαν ένα ατίθασο άτι. Τρέχει από δω και εκεί και ποτέ δεν μένει συγκεντρωμένο σε ένα θέμα. Αν όμως το ζέψουμε και το κατευθύνουμε θα σε οδηγήσει όπου εσύ θέλεις.
        Δεύτερο οτι όταν σκέπτεται δημιουργεί Σκεπτομορφές. Τι ειναι αυτές; Ειναι οντότητες, τρισδιάστατες, πραγματικές αν θέλετε και έχουν την φόρμα, την μορφή που το μυαλό μας τους έχει δώσει. Από ένα διαολάκο μέχρι ένα άγγελο. Σε κάθε σκέψη μας δεν φανταζόμαστε αυτό που περιγράφουμε; Όσο πιο δυνατή ειναι η φαντασία μας τόσο πιο λεπτομερής ειναι και η εικόνα που παράγουμε.
       Όμως τι γίνεται; Μόλις το μυαλό μας φύγει και σκεφθεί κάτι άλλο, η προηγούμενη σκεπτομορφή διαλύεται. Γιατί; Διότι δεν παίρνει νοητική ενέργεια. Και χωρίς ενέργεια δεν μπορεί να ζήσει.
        Σκεφθείτε τώρα, οτι το άτι - μυαλό σας το κρατάτε σταθερό σε μία σκεπτομορφή. Αυτή παίρνει παρατεταμένη νοητική ενέργεια, και ζει περισσότερο. Αν αυτή η ενέργεια διατηρηθεί αρκετά και ειναι όχι απλά νοητική αλλά και συναισθηματική (που όλοι λένε οτι η συναισθηματική ειναι εντονότερη), τότε η νοητική μορφή, η σκεπτομορφή, μένει ζωντανή και αφού πάψει να παίρνει ενέργεια, γιατί αποθήκευσε κάποια ποσότητα. Τελειώνοντας, η αποθηκευμένη ενέργεια η σκεπτομορφή σβήνει.
       Προσέξετε τώρα: φαντασθείτε ότι:
- Πρώτον, έχετε δημιουργήσει μια σκεπτομορφή αρκετά καθαρή. Την οραματίζεστε, με όση λεπτομέρεια μπορείτε. Ένα/μία σύντροφο πχ, χωρίς χαρακτηριστικά βέβαια, αλλά με κάποιες ιδιαιτερότητες που σας συγκινούν, ψηλός/λή πχ.
- Τον οραματισμό της  σκεπτομορφής τον επαναλαμβάνετε συχνά και παρατεταμένα, άρα την φορτίζετε με ενέργεια νοητική. Καθώς τον/ην θέλετε την φορτίζετε με συναίσθημα.
- Έχετε μια εσωτερική πίστη οτι ο/η σύντροφος θα έλθει, γιατί είτε νιώθετε οτι έχετε αυτό το δικαίωμα, είτε γιατί το αξίζετε, είτε γιατί εσείς δημιουργήσατε τις κατάλληλες προϋποθέσεις.
         Τότε αυτός ο οραματισμός, ο στόχος, θα υλοποιηθεί. Στο παράδειγμά μας ο/η σύντροφος θα φανεί. Αυτό λέει η θεωρία, αν σας αρέσει η λέξη, των σκεπτομορφών.
        Όμως, η διαδικασία του οραματισμού κατά τακτά διαστήματα, λαμβάνει χώρα αυτόματα σε κάποιον που θέλει κάτι πολύ. Η φόρτιση των σκεπτομορφών με μεγάλη συναισθηματική ενέργεια επίσης αυτόματα. Εκείνο που κατά κανόνα λείπει ειναι η πίστη. Ο ιερωμένος για να σου την εμπεδώσει καταφεύγει στην θαυματουργή εικόνα, ο μάγος σε τάλισμαν, ο Κινέζος Μάστερ στο Feng Shui. Και, ώ του θαύματος, ο οραματισμός υλοποιείται. Μη μου μιλήσετε για πλασέμπο και αυταπάτες. Εσύ είσαι που υλοποίησες τον στόχο. Εν τάξει, τα περιγράψαμε υπερβολικά περιληπτικά και απλοϊκά, ίσως και να μοιάζουν πολύ εύκολα. Η ουσία όμως ειναι αυτή.
        Θα τολμούσατε, μετά τα προηγούμενα, να μιλήσετε για απάτη; Θα συμφωνούσατε οτι το ΦΣ ειναι εφαρμογή Εσωτερικών Νόμων; Και οι ενέργειες που με τόση έμφαση περιγράψαμε; Ισχύουν κι αυτές αλλά όχι με τον απλοϊκό και αυθαίρετο τρόπο που περιγράψαμε. Τώρα, η επιστήμη έχει αποδείξει οτι όλο το γνωστό σύμπαν ειναι ενέργεια. Η ύλη ειναι συμπυκνωμένη ενέργεια. Όλο το σύμπαν κραδαίνεται. Η συχνότητα των κραδασμών ειναι η αιτία που διαφοροποιεί τους κόσμους. Μην πάμε όμως σε άλλα κεφάλαια. Τα είπα αυτά για να σας δείξω οτι όταν ο Κινέζος μιλάει για συντονισμούς έχει δίκιο. Παράδειγμα, σκεφθείτε να σας κλείνανε σε ένα μαύρο δωμάτιο. Θα πέφτατε σε κατάθλιψη.  Σε ένα κόκκινο θα παθαίνατε παροξυσμούς, όχι όμως σε ένα γαλάζιο δωμάτιο.
        Από μια μακριά εμπειρία στο θέμα, θα πω σε όποιον θέλει να το εφαρμόσει: Ναι για σένα τον ίδιο, όχι για κάποιον ξένο ιδιαίτερα αν οι γνώσεις σου ειναι μόνο από την Lilian Too ή την Eva Wong. Θυμήσου, Εσωτερισμός στην πράξη ειναι η Τέχνη.

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013