Μυθολογία Κθουλού

Ο τίτλος προέρχεται από το όνομα μιας μυστηριώδους οντότητας, του Κθούλου, που "στο άντρο του στη βυθισμένη Ρ''λυέ κοιμάται και ονειρεύεται", ο οποίος ανήκει σε μία ράτσα πανίσχυρων εξωδιαστασιακών οντοτήτων που ο λαβκράφτ ονομάζει "μεγάλους παλαιούς" (the great old ones) ή "αρχαίους" (the ancient ones), οι οποίοι είναι εξόριστοι από τον κόσμο μας και αγωνίζονται να επιστρέψουν με το άνοιγμα κάποιων μυστικών σφραγισμένων πυλών, ενώ ο τιτάνιος και χταποδόμορφος Κθούλου είναι ο μόνος απ'' αυτούς που βρίσκεται στη γη, σε ένα είδος "χειμερίας νάρκης" στο βυθό κάποιου ωκεανού.

Το απαγορευμένο βιβλίο που διηγείται την ιστορία των Μεγάλων Παλαιών και φυσικά άλλες πολύ σκοτεινές γνώσεις, είναι το θρυλικό Necronomicon του τρελλού άραβα Αμπντούλ Αλχαζρέντ. Αν υφίσταται αυτό το απαγορευμένο βιβλίο (μύθοι αναφέρουν ότι είναι 3 πρωτότυπα βιβλία - ένα στα αραβικά - ένα στα λατινικά - ένα στα ελληνικά) και όχι ένα λογοτεχνικό παιχνίδι του Λάβκραφτ που το επινόησε για τα διηγήματά του, είναι κάτι που δεν έχει αποδειχτεί ποτέ. Παρ' όλα αυτά ακόμη και φανταστικό να είναι το βιβλίο, αντικατοπτρίζει αληθινά "απαγορευμένα" βιβλία και κείμενα τα οποία πιθανόν να είχε μελετήσει ο Λάβκραφτ.

Όλα ξεκίνησαν με το διήγημα του Λαβκράφτ "The Call of Cthulhu" (Το κάλεσμα του Κθούλου)... η διήγηση περιστρέφεται γύρω από μία τιτάνια δαιμονική εξωγήινη οντότητα, που στην αρχαία γλώσσα έχει το όνομα "Κθούλου" και τους ακόλουθούς του, που μετανάστευσαν στην Γη πριν από εκατομμύρια χρόνια και έκτισαν την R''lyeh (Ρ''λυέ), μία μεγαλιθική μητρόπολη σε ένα νησί του ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ. Αυτά τα τιτάνια όντα, ημιδρακοειδή, ημιχταποδοειδή, μάχονταν σε έναν αιώνιο πόλεμο με άλλες εξωγήινες ράτσες που κατοίκησαν τον πλανήτη μας από την εποχή των δεινοσαύρων.

Κάποια άγνωστη κοσμογονική καταστροφή οδήγησε τον Κθούλου και τη γενιά του μέσα στους μεγαλιθικούς πύργους τους και - σύμφωνα πάντα με την διήγηση του Λάβκραφτ - το νησί φρούριό τους τελικά βυθίστηκε κάτω από τα κύματα, φυλακίζοντάς τους σε μία ημιναρκωμένη κατάσταση για αμέτρητους αιώνες.

Σύμφωνα με την Μυθολογία Κθούλου, οι αρχαίοι θεοί ή "Μεγάλοι Παλαιοί", εξορίστηκαν στο διάστημα (πέρα από τα άστρα) από τους Πρεσβύτερους Θεούς, γιατί εξασκούσαν τη μαύρη μαγεία στο απαγορευμένο πεδίο της Γης. Η πύλη των Διαστάσεων έκλεισε πίσω τους και σφραγίστηκε για να μην επιστρέψουν ποτέ. Απ'' αυτούς μόνο ο Κθούλου παραμένει στην βυθισμένη Ρ''λυέ αιώνια όπου κοιμάται και ονειρεύεται έως ότου ξυπνήσει και να καλέσει πίσω στη Γη τους αδελφούς του.

Η μυθολογία επεκτείνεταισε όλους τους πιθανούς χώρους, σε άλλες διαστάσεις, στα άστρα, στη Γη, στο βυθό των θαλασσών, στην ΚΟΥΦΙΑ ΓΗ.....ακόμη και μέσα στο χρόνο.

Το συγκεκριμένο παζλ δεν έχει ούτε τέλος ούτε λύση. Τα κυρίαρχα στοιχεία μπλέκονται μεταξύ τους δημιουργώντας σημεία κλειδιά που τηλεγραφικά είναι περίπου τα παρακάτω :

Άλλες διαστάσεις - άλλοι πλανήτες - παράλληλοι κόσμοι - χωροχρονικά μυστήρια - εξωγήινες και εξωδιαστασιακές οντότητες - τόποι πέρα από τα άστρα - ο Αντίκοσμος - ολόκληρη η Ιστορία του Δυτικού Αποκρυφισμού - οι πλανήτες Άρης, Αφροδίτη και κυρίως ο Πλούτωνας (ο Γϊουγκώθ) - ο γαλαξίας της Ανδρομέδας - οι Πλειάδες (και οι Υάδες) - ο Μπερτελγκέζ - ο αστερισμός του Δράκοντα και του Βοώτη - ο Αρκτούρος και ο Ρίγκελ - Δρακονιανοί - Ερπετόμορφοι Γκρίζοι - Κούφια Γη - οι εναλλακτικές Προϊστορίες - αρχαίες απόκρυφες παραδόσεις - παράξενες μυθολογίες διαφόρων λαών - τα νησιά του Ειρηνικού - οι έρημοι - ο βυθός της Θάλασσας - η Ατλαντίδα και η Λεμουρία - τα Ιμαλάϊα - το όρος Βερμόντ - το όρος Σάστα - οι Άνδεις - η ζούγκλα και οι χαμένοι πολιτισμοί της Βραζιλίας - το Λαύριο (το δικό μας με τις στοές) - μυστικές βιβλιοθήκες - απαγορευμένα μαγικά βιβλία (Necronomicon, De Vermis Mysteriis, Unausprechliche Kulten, τα Πνακωτικά Χειρόγραφα, Το βιβλίο του Τζυάν, οι Πινακίδες των Ναακάλ, Το χειρόγραφο Βούνιτς κλπ.) - Κβαντική Φυσική - παράξενα επιστημονικά πειράματα - μεταλλάξεις και τερατογενέσεις - χαμένοι εξερευνητές (Συνταγματάρχης Φώσσετ, Ρ. Αμούνδσεν, Τ. Γουώτερτόουν κ.α.) - Ανόργανα Όντα και εξωκοσμικοί δαίμονες (Κάρλος Καστανέντα, Κέννεθ Γκράντ κ.α.) - Σουμεριανή, Ασσυριακή, Βαβυλωνιακή, Αιγυπτιακή, Ινδουιστική, Αμπορίτζιναλ, Εσκιμώϊκη, Ινδιάνικη, Ινδονησιακή, Αραβική και Ελληνική Μυθολογία - Μάγοι και Αποκρυφιστές (Τζόν Ντη, Αλιστερ Κράουλι, Ρότζερ Μπέηκον κ.α.) -οι στοές των Ilumminati, το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής, το Cult of the Serpent, το Temple of Seth, το Esoteric Order of Dagon, το Order of the cubic Stone κ.α. - η αλληλογραφία του Λάβκραφτ και των άλλων του κύκλου του - χρονοταξιδιώτες - Ονειρόκοσμοι και ονειροταξιδευτές - οι Αβυσσαίοι - οι Μι - Γκο - τα Σογκώθ - πλάσματα όπως ο Κθούλου, ο Νυαρλαθοτέπ, ο Αζαθώθ, ο Γιογκ Σοθώθ, ο Σουμπ Νιγκουράθ κ.α. - μυστικοί πόλεμοι - συνομωσίες - θεολογίες - αρχαία πάνθεα- και ακόμη άλλα πολλά.....

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


Ένας από τους τρόπους που οι Μεγάλοι Παλαιοί επικοινωνούν με τους ανθρώπους είναι μέσω ονειρικών υποβολών. Ο Κθούλου χρησιμοποιεί μια ιδιαίτερη τηλεπάθεια με την οποία γίνεται αντιληπτός στα ευαίσθητα και καλλιτεχνικά άτομα, όπως και σε άτομα με παράξενες ιδιαιτερότητες. Πάντως, οι εξαιρετικά εξωγήινες και παράξενες σκέψεις του προκαλούν συμπτώματα παράνοιας στους αποδέκτες του και τους οδηγούν στην σχιζοφρένεια και στην αμνησία.

Τα όντα αυτά - οι Μεγάλοι Παλαιοί - παρουσιάζονται πολλές φορές να έχουν πολλαπλά σώματα, πολλές οντότητες και να παίρνουν διάφορες μορφές. Ρίζες έχουν σε διάφορους πολιτισμούς. Παράδειγμα ο Νυαρλαθοτέπ.... το όνομά του ηχητικά και μόνο έχει ρίζες στην Αρχαία Αίγυπτο, σε διάφορα κείμενα έχει την μορφή ενός μαύρου Φαραώ... Ενός άντρα με περήφανα αιγυπτιακά χαρακτηριστικά, τυλιγμένος σ' ένα λαμπρό πρισματικό μανδύα, που φορά την καλύπτρα του Φαραώ (νέμες) στο κεφάλι. Αυτή η μορφή ίσως να είναι ταυτόσημη με την μορφή του Μαύρου Άντρα (στην Αγγλία) και ταιριάζει με τις περιγραφές του αποκρυφιστή Άλιστερ Κράουλι.



Στην Αίγυπτο επίσης εμφανίζεται σαν Ο Απρόσωπος Θεός... στην αρχή του αιγυπτιακού πολιτισμού ο λαός λάτρευε τον Νυαρλαθοτέπ στη μορφή μιας φτερωτής σφίγγας, με πρόσωπο χωρίς χαρακτηριστικά, που έφερε την τριπλή κορόνα μιας θεότητας. Ο Απρόσωπος θεός παρουσιαζόταν κάποτε μέσα από τα σώματα των ειδώλων του. Η υπόλοιπη ιεροσύνη αργότερα υποβάθμισε αυτή τη λατρεία, η οποία ξεχάστηκε στις χιλιετίες που ακολούθησαν την διάλυσή της. Αυτή η υλοποίηση πιθανόν να είναι ταυτόσημη με την εμφάνιση του Νυαρλαθοτέπ σαν το Θηρίο.

Στην Αίγυπτο εμφανίζεται επίσης σαν ο Ο Τρομερός Σκελετός. Αυτή η σπάνια εμφάνιση μοιάζει με ένα ζωντανό σκελετό 12 πόδια ψηλό, με το κεφάλι ενός ανθρώπινου εμβρύου και φοβερά γαμψά νύχια στα χέρια του.

Επίσης ο Θεός Θώθ... η μορφή που μοιάζει με άνθρωπο με κεφάλι πουλιού. Ο Λάβκραφτ θεωρεί ότι μπορεί να είναι εμφάνιση του Νυαρλαθοτέπ την οποία υιοθέτησε για να εμφανίζεται στους πρώτους Αιγύπτιους.

Αυτός που φέρνει τα έντομα.. λατρεύτηκε την εποχή της 12ης Δυναστείας στην Αίγυπτο και η μορφή του μπορεί μόνο να περιγραφεί σαν μία ορδή από τεράστιες, αηδιαστικές, υπερφυσικές ακρίδες. Σήμερα δεν λατρεύεται από καμία γνωστή θρησκευτική ομάδα.

Παρόμοιες αναφορές για την συγκεκριμένη οντότητα - δαίμονα υπάρχουν και σε άλλους πολιτισμούς... ο Αχτού (Κονγκό), Ο Μαύρος Δαίμονας, ο Μαύρος Άνδρας (Αγγλία), Ο Μαύρος Άνεμος (Κένυα), Ογκώδης Γυναίκα (Κίνα), Ο Σκοτεινός (Καλιφόρνια, Λουϊζιάνα), Το Είδωλο του Μίσους (Αφρική), Επιπλέων Τρόμος (Αϊτή), Ο Θεός με την Ματωμένη Γλώσσα (Κένυα), Ο Πράσινος Άνδρας (Κέλτες), Ο Στοιχειωτής του Σκοταδιού (Αυστραλία), Ο Άνδρας με τα Κέρατα (Κέλτες), Σούγκορον (Μαλαισία), Ο Γδαρμένος (Μέση Ανατολή), Ο Νάνος που Σέρνεται (Ινδία)....

Και αυτό ήταν παράδειγμα μόνο για μία από τις δεκάδες οντότητες που αναφέρονται στο απαγορευμένο βιβλίο.

Σύμφωνα πάντα με τον Λάβκραφτ, ο Θάνατος είναι μία φάση που η αντίληψή της - όπως την εννοούμε - βασίζεται στο χρόνο. Το άλυτο μυστήριο του χρόνου είναι το κλειδί για την κατανόηση του μυστηρίου του θανάτου. Ακόμη και οι Μεγάλοι Παλαιοί, είναι παλαιοί χρονικά και σύμφωνα με τις διηγήσεις του Λάβκραφτ, είναι νεκροί αλλά και δεν είναι νεκροί, είναι εξόριστοι αλλά και δεν είναι, βρίσκονται σε "νάρκη", άρα σε αναστολή.....



Ρ'' ΛΥΕ - ΑΤΛΑΝΤΙΣ - ΤΡΙΓΩΝΟ ΔΙΑΒΟΛΟΥ


Δεν ήταν φυσικά δυνατόν να μην υπάρχει σύνδεση της Μυθολογίας Κθούλου με το νησί της Ατλαντίδας καθώς και με το μυστηριώδες Τρίγωνο του Διαβόλου.... πως γίνεται η σύνδεση ;

Με βάση τα λογοτεχνικά κείμενα που υπάρχουν καθώς και των στοιχείων που είναι γνωστά, "μπορεί" να υπολογιστεί η θέση της βυθισμένη πόλης της Ρ''λυέ. Φαίνεται δε ότι βρίσκεται σε ένα έρημο μέρος του Ειρηνικού Ωκεανού.

Το ακριβές όμως αντιδιαμετρικό σημείο της τοποθεσίας αυτής πάνω στην επιφάνεια της Γης είναι 138 χλμ. νοτιοανατολικά της Καρπάθου και 196 χλμ. νοτιοδυτικά της Ιεράπετρας Κρήτης. Το σημείο αυτό κατά σύμπτωση ταιριάζει με την τοποθεσία που περιγράφει ο Πλάτωνας για την βυθισμένη Ατλαντίδα. Παρ'' όλα αυτά τίποτα δεν έχει ξεκαθαριστεί για την σύμπτωση αυτή. Και πως μπερδεύεται ξαφνικά ο χώρος της Κρήτης σαν περιοχή, δεν το έχω καταλάβει....

Υπάρχει επίσης μία μελέτη του ερευνητή John Vincent Sanders, ο οποίος επισημαίνει ότι γίνονται κάτι έρευνες σχετικά με όλα αυτά σε κάποια συγκεκριμένα σημεία του Ειρηνικού.

Τον Ιούλιο του 1997 και τον Ιανουάριο 1998 το αμερικάνικο τηλεοπτικό κανάλι Discovery Channel, παρουσίασε ένα ωκεανογραφικό ντοκυμαντέρ με τον τίτλο "Πλάσματα της Αβύσσου" (Creatures of the Abyss), στο οποίο έγινε αναφορά σε ένα "μυστηριώδη ήχο", μία απίστευτη ηχητική εκπομπή που προερχόταν από "κάπου από τον βυθό του Νότιου Ειρηνικού, περίπου στο μέσο της απόστασης μεταξύ της Νέας Ζηλανδίας και της Χιλής....". Εντοπίστηκε από το αμερικάνικο πολεμικό ναυτικό με το σύστημα Sosus (ένα τεράστιο δίκτυο υποθαλάσσιων ακουστικών συσκευών) - και ο ήχος εμφανίζει να ποικίλει σε ένταση και ρυθμό ενώ χαρακτηρίζεται από μεγάλη δονικότητα (όπως αναφέρει η αναφορά του Sosus "a haunting quality" ) Στο ντοκυμαντέρ αναφέρθηκε ότι η καλύτερη περιγραφή που θα μπορούσε να δοθεί γι'' αυτόν τον ήχο είναι ότι μοιάζει σαν την αναπνοή και τις επαναλαμβανόμενες φωνητικές προσπάθειες κάποιου γιγάντιου πλάσματος που κατοικεί σε υποθαλάσσια σπήλαια τεράστιου βάθους !

Το ίδιο όμως αναφέρει και ο Λαβκράφτ από τις δικές του μελέτες, όπου δίνει την τοποθεσία της Ρ''λυέ στις συντεταγμένες 49 μοίρες 51 λεπτά νότια και 128 μοίρες 34 λεπτά δυτικά - ο υπολογισμός των συντεταγμένων αυτών πάνω σε ένα χάρτη υποδεικνύουν ένα από τα βαθύτερα σημεία του Ειρηνικού, στο μέσο της απόστασης μεταξύ Νέας Ζηλανδίας και Χιλής.

Η θαλάσσια αυτή περιοχή του Νοτιαανατολικού Ειρηνικού είναι ένα "θαλάσσιο κενό", χωρίς αρχιπέλαγος και απομονωμένα νησιά. Σε κάποια σημεία το βάθος ξεπερνάει τα 5000 μέτρα, ενώ η "Άβυσσος του Αγ. Βαρθολομαίου" στα ανοιχτά της Χιλής ξεπερνά σε βάθος τα 9000 μέτρα.

Αναφορά υπάρχει επίσης στο βιβλίο "Αόρατοι Ορίζοντες" (Invisible Horizons) του Vincent Gaddis, στο δεύτερο κεφάλαιο του βιβλίου αφιερωμένο στο θέμα των "vanishing islands" (νησιά που εμφανίζονται και εξαφανίζονται). Εκεί αναφέρεται ότι τα περισσότερα νησιά - φαντάσματα (κατά σύμπτωση και πάλι) έχουν παρατηρηθεί σε αυτή ακριβώς την περιοχή του Ειρηνικού.

Ο ερευνητής Charles Berlitz έχει γράψει πάρα πολλά για το "Τρίγωνο του Διαβόλου" τηε περιοχή του Ειρηνικού (ανάλογη με αυτή των Βερμούδων), όπου δεκάδες πλοία και αεροσκάφη έχουν εξαφανιστεί μυστηριωδώς.

Επίσης το περιβόητο και καταστροφικό καιρικό φαινόμενο του Ελ-Νίνιο πηγάζει ακριβώς από το Νοτιοανατολικό Ειρηνικό και απλώνεται δυτικά προς την Αυστραλία.

Το 1969 και 1988 αναφέρθηκε μια πολύ μεγάλης κλίμακας γεωμαγνητική ανωμαλία (Science News 10-05-1988): το γεωμαγνητικό πεδίο της Γης " ταλαντεύτηκε" επικίνδυνα, με επίκεντρο την συγκεκριμένη ευρύτερη περιοχή.

Την ίδια εποχή ακριβώς, επιστολές στο περιοδικό Pursuit στα τεύχη v21, n2, p89 - 1988) μιλούν για μαρτυρίες εμφάνισης ενός τεράστιου χταποδοειδούς πλάσματος που εθεάθη ανοιχτά της Μαλαισίας.

Οι μελετητές της Λαβκραφτικής σχολής του κόσμου επιμένουν και χαμογελούν αινιγματικά ότι εδώ και μια δεκαετία περίπου, ο Κθούλου έχει ξυπνήσει.......

alitoteam

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013