Γυρνώντας πίσω στις μέρες του Μεσαίωνα και στην πρώιμη Χριστιανική περίοδο συναντούμε την ιστορία των Ευγενών του Μυστικού Ναού. Οι ακτές της Μεσογείου δώσανε ζωή σε αυτό το τάγμα και το προώθησαν για 300 χρόνια. Εκεί ευημερούσε παλιά, αλλά τώρα στις μέρες μας εξυπηρετεί ένας τελείως διαφορετικό σκοπό.
Αρχικά η φιλοσοφία του ήταν η διάδοση του Μουσουλμανισμού, καθώς και να ενισχύει στην επιβολή των νόμων, αποδίδοντας δικαιοσύνη, εκεί όπου τα συνηθισμένα μέσα ενεργούσαν αργά, ή αδυνατούσαν. Το Τάγμα του σήμερα - όπως το ξέρουμε εμείς στις μέρες μας - προωθεί τις αρετές τις φιλανθρωπίας και της αγάπης αλλήλων. Όχι πλέον Μουσουλμανισμός, αλλά ούτε και Χριστιανισμός, έχει υιοθετήσει το ευρύτερο πλάνο που αποδέχεται όλους τους άντρες σαν ίδιους αρκεί να πιστεύουν σε μια Θεότητα και είναι χαρακτήρες τέτοιοι, που θα περάσουν τις αυστηρές δοκιμασίες για να γίνουν μέλη.
Το σύγχρονο Τάγμα των Ευγενών του Μυστικού Ναού εμμένει πάνω σε ύψιστες Μασονικές δοκιμασίες, ούτως ώστε να ασφαλίσει πως μόνο άντρες με αδιαμφισβήτητους χαρακτήρες θα περάσουν τις πύλες του. Το αρχαίο Τάγμα απαιτούσε σταθερή και αδιάσειστη πίστη στον Προφήτη Μωάμεθ (PBUH) καθώς επίσης και υπακοή και υπόκλιση στον Αλλάχ. Έδρα του η Μέκκα της Αραβίας, και δημιουργία του το 644 μ.Χ., το Τάγμα εξαπλώθηκε μέσω Αραβίας και Συρίας σε Αίγυπτο, Μαρόκο και άλλες χώρες που συνόρευαν με τις νότιες ακτές της Μεσογείου.
Μεταφέρθηκε στην Ιταλία το 1698, στην Βαυαρία, και ακολούθως σε Γερμανία και Αγγλία το 1778, αλλά δεν είχε πλήρες αντίκρισμα στην Αμερική πριν το 1872. Ο Wm. J. Florence, λευκός, αξιοσημείωτος Αμερικανός κωμικός, πρώτος έλαβε το χρίσμα του Τάγματος στην Γαλλία, και ακολούθως κέρδισε περισσότερη μύηση στην Αίγυπτο, ήταν ο κατεξοχήν υπεύθυνος για την εισαγωγή του Τάγματος στην Αμερική. Ο John G. Jones εξουσιοδοτήθηκε να οργανώσει τους βαθμούς του Τάγματος, να εγκαθιδρύσει ναούς και το Μέγα Συμβούλιο. Έχοντας αυτήν την εξουσία, οργάνωσε στοές σε Chicago, Indianapolis, Pittsburb, Philadelphia, Washington, Baltimore, New York, Providence, St. Paul.
Στις 22 Οκτωβρίου 1896 μετά από μεγάλες εντάσεις κι επεισόδια δημιουργήθηκε το Αυτοκρατορικό Συμβούλιο, το οποίο ήταν μια συμμαχία του Συμβουλίου και κομματιού της Μασονίας. Υψηλόβαθμα στελέχη της μασονίας αντίθετοι στο Shrinedom, το οποίο φοβόντουσαν ότι θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη και θα διαλύσει την Μασονία. Παράλληλα, είδαν ότι το Τάγμα δεν έχει καμία σχέση με την Μασονία, εκτός από τις πολύ μεγάλες φιλοφρονήσεις, καθώς επίσης και ότι πλήρωνε πολύ καλά τα τιμημένα μέλη του. Αλλά στο τέλος έμελε να παραδεχτούν ότι το Τάγμα του Μυστικού Ναού ήταν ένα μνημείο για την Μασονία.
Στρατολόγηση και ιδεολογία
Οι προϋποθέσεις για να γίνεις μέλος του Ναού ήταν είτε να γίνεις 32ου βαθμού Σκοτσέζικης Ιεροτελεστίας της Μασονίας, ή Ιππότης του Ναού σε καλή κατάσταση, δημιουργώντας έναν όμιλο από άντρες ύψιστου διαμετρήματος και τύπου. Άντρες που υπόκεινται σε αυστηρά τεστ από όλους τους βαθμούς της Μασονίας, με κύριο από όλα να ελέγχεται ο χαρακτήρας τους, να υπάρχει σεβασμός στους νόμους της χώρας και της πολιτείας, ακεραιότητα, σωστή ζωή και όλα αυτά να συνθέτουν ένα ολοκληρωμένα καλό μέλος της κοινωνίας. Κάθε Ευγενής μπορεί να γίνει άντρας που φοβού τον Θεό.
Οι Ευγενείς του Μυστικού Ναού, σε όλα τα χρόνια, - ακόμη και στα χρόνια που βάναυσες ορδές περιπλανιόντουσαν πάνω στις Αραβικές ερήμους, ορμώντας στις διασκορπισμένες οάσεις σε αποστολές ληστειών και φόνων, - έχουν πολύτιμα και πολύ δύσκολα κατορθώματα να εκτελέσουν. Παντοδύναμοι οργανισμοί, λοιπόν, είναι άκρως απαραίτητοι για να μπορέσουν να έχουν αυτές τις ορδές υπό έλεγχο. Η σωστή και πειθαρχημένη ζωή μέσα στο κοινωνικό σύνολο, είναι απαραίτητη τώρα, για να αφήνει μακριά από τους μυημένους, τις αιρέσεις, την μισαλλοδοξία, την υπερβασία και την θρησκοληψία.
Το ύφος, του Τάγματος του Μυστικού Ναού - μπορεί να πούμε ότι είναι το ευρύ πλάνο της θρησκείας και η ενίσχυση των νόμων, όπου αυτό βασίζεται πάνω στο Κοράνι, τα βιβλία του Μωυσή ή τις Γραφές των χριστιανών Αποστόλων. Το Τάγμα του Μυστικού Ναού ανακαλύφθηκε όταν το Kalif - Alec ξάδερφος εξ αίματος, και γαμπρός του ίδιου του προφήτη Μωάμεθ, εμπνεύστηκε την ιδέα ενός υπέρτατου δικαστηρίου.
Αυστηρά Αραβικό στην σύνθεσή του, το δικαστήριο αυτό θα απένεμε δικαιοσύνη στους παραβάτες του νόμου, εκεί όπου οι κανονικές διαδικασίες δεν έφταναν ποτέ, ώστε να διασπαστεί η επιρροή της διαφθοράς, και να συντεθεί σεβασμός και ενίσχυση στον νόμο.
Οι επονομαζόμενοι ιδρυτές του Άγραφου Νόμου
Σύνθεση και Θρησκολατρεία
Το Τάγμα του Μυστικού Ναού παρόλο που ο χαρακτήρας του έχει διαφοροποιηθεί εξαιτίας της ανάπτυξης των πολιτισμών, είναι ακόμη ένα από τα πιο λαοφιλή που ευδοκιμούν στην Ανατολή. Από την ίδρυσή του μέχρι τώρα, έχει για μέλη του άντρες της ΣΚΕΨΗΣ, της ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, της ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και της δικαιοσύνης.
Χριστιανοί και Εβραίοι ταυτίστηκαν με το Τάγμα. Το εύρος του καθώς επίσης και η φήμη του εξαπλώθηκε σε γη και ουρανό - - στον Αλλάχ και στον Θεό του Ισαάκ και του Ιακώβ, όπου η λατρεία τους γινόταν στους ίδιους ναούς.
Αυτή η ιστορία του Τάγματος, σε συνάρτηση με την ιστορία του τάγματος στην Αραβία, στην Αίγυπτο, στην Περσία και στην Τουρκία, είναι ημιτελής στις μέρες μας. Η αποστολή διεκόπη από πολλές επαναστάσεις, και για πάρα πολλά χρόνια παρέμεινε αδρανής. Παρόλα αυτά ανά περιόδους, αφυπνίστηκε και αναμφισβήτητα τα μυστικά του Τάγματος διαδόθηκαν σε αυτές τις περιόδους μέσω μερικών Ευγενών, για τους οποίους βλέπουμε πως όταν έρχεται η ώρα οι Ευγενείς του Μυστικού Ναού είναι στο καθήκον να διεκπεραιώσουν τον άγραφο νόμο, σε συνάρτηση με τον γραμμένο νόμο ή το Κοράνι.
Έτσι τελειώνει η αφήγηση για την ιστορία των Ευγενών του Μυστικού Ναού.
Το μέρος όπου έλαβε χώρα το Τάγμα των Ευγενών.
Ανάμεσα σε αδελφικές οργανώσεις.
Αν προσπαθήσουμε να απεικονίσουμε το μέρος όπου το Τάγμα των Ευγενών του μυστικού Ναού έλαβε χώρα, ανάμεσα σε άλλους αδερφούς οργανισμούς, θα έλεγα ότι το Τάγμα στέκεται σαν ιεροκήρυκας ανάμεσα σε ένα γκρουπ από Χριστιανούς, μπροστάρης και χωρίς τίποτα παρόμοιό του. Εξαιτίας του υπερβολικών απαιτήσεων που ήθελε για να γίνει κάποιος μέλος του Ναού, βλέπουμε ότι ακόμη και αν κάποιο μέλος είχε αυτές τις απαιτήσεις, θα πρέπει να διακρίνεται για την σκέψη, την κουλτούρα και την δικαιοσύνη του.
Όταν έφτασε στην Αμερική θεωρήθηκε σαν ένα τέχνασμα στα χέρια μόνο των Ελευθεροτεκτόνων, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι Μασόνοι λογίζονταν σαν μια επιλογή των καλύτερων αντρών της χώρας. Οι ελευθεροτέκτονες είναι η αδελφότητα πάνω στην οποία αναπτύχθηκε στο Shrinedom.
Μασονία ~ Η μητέρα όλων των παρόμοιων οργανισμών.
Η ακριβής προέλευση, είναι ένα πανάρχαιο και ένδοξο ινστιτούτο. Χωρίς αμφιβολία αρχαίο καθώς έχει επιβιώσει εξ αμνημονεύτων χρόνων, και ένδοξο πρέπει να ήταν καθώς εκ φύσεως εξυπηρετούσε τόσο ώστε να βελτιώνει όλους τους άντρες που υπακούανε τις εντολές του. Ένας άντρας πρέπει να έχει καλή φήμη πριν επιλεγεί για Μασόνος, και κατάληξη όλων; Το να είσαι μέλος του Ναού δεν είναι κάτι διαφορετικό από το να είσαι Μασόνος. Είναι γνωστό γεγονός, τουλάχιστον στους Μασόνους, ότι σε κάθε κλίμα, χρώμα, κάστες, φυλές, θα υπάρχει ένας Μασόνος άρα λοιπόν το μάτι της Μασονίας επαγρυπνά συνεχώς και παντού.
Η πάροδος του χρόνου, ο φθόνος των ανδρών, και το αδίστακτο αγκάθι της αμάθειας, προσπαθεί να γκρεμίσει την αφρόκρεμα, από τις αξιόλογες αδελφότητες συμπεριλαμβανομένου και του Shrinedom. Ακόμη και ο Ναός του Σολομώντα που ήταν τόσο ευρύχωρος και μεγαλειώδης, και κατασκευάστηκε από τόσους ικανούς τεχνήτες, δεν ξέφυγε από τις αμείλικτες ορδές των Βαρβάρων. Ας θυμηθούμε ότι ο Ναός του Σολομώντα καταστράφηκε, τα δομικά υλικά διαλύθηκαν, αλλά οι πνευματικές αξίες σαν κι αυτές που διδάσκονται στις Μασονικές συνεδρίες, θα διαρκέσουν για μια αιωνιότητα.
Η δομή της Μασονίας, το Shrinedom, δεν είναι κάποιο παροδικό χόμπι. Έχει φιλοξενήσει στα στεγανά του, τα σοφότερα μέλη και τους καλύτερους άντρες όλων των εποχών. Για να γίνεις μέλος σε μια τέτοια αδελφότητα, είναι προνόμιο και τιμή, επειδή οι άντρες που απαρτίζουν τον οργανισμό, έχουν εργαστεί κι έχουν μοχθήσει για την Consistory και την Commandery που συγκαταλέγονται στους δύο μεγαλύτερες βαθμίδες της Μασονίας. Και σαν αποτέλεσμα αυτή παίρνει την καλύτερη θέση ανάμεσα σε παρεμφερείς αδελφότητες παγκοσμίως.
Υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά για την ομαλή λειτουργία του Shrinedom. Πρώτον - πίστη στον Θεό - Για τους Μασόνους πρέπει να είσαι έμπιστος για να κρατήσεις την πίστη σου, και κάποιος άθεος δεν είναι έμπιστος - επειδή δεν έχει μια άγκυρα να τον κρατάει σταθερό σε καιρούς φουρτούνας, άρα οι Μασόνοι εξαιρούνε τους άθεους.
Δεύτερον, εμπιστοσύνη σε κάποιον συνάνθρωπο, για την πίστη κάποιου στον συνάνθρωπο, πρέπει να ενισχύεται όπου αυτό είναι δυνατό, να υπάρχει καλή κρίση, να αποφεύγονται τα λάθη, ενίσχυση στον σωφρονισμό, γιατί κάποιος είναι "φτωχός" Μασόνος όταν αποτυγχάνει να προσφέρει φιλική επίπληξη, εκεί που χρειάζεται.
Άρα ο Θεός της Μασονίας, και ο Προφήτης των Μωαμεθανών, βρίσκουν κοινό έδαφος για συζητήσεις, όταν θυμούνται ότι ο Hagar και ο γιός του Ισμαήλ, παραπλανιόντουσαν διψασμένοι στην έρημο, κι ένας άγγελος εμφάνισε μια πηγή γάργαρου νερού δίπλα στον αρχαίο Ναό. Το γνωστό σήμερα "Πηγάδι του Ζεμ Ζεμ" ιερό στα μάτια των Πιστών. Σε αυτόν τον Ναό αργότερα τοποθετήθηκε η αρχαία πέτρα Κααμπα που δόθηκε στους χτίστες από τον Αρχάγγελο Γαβριήλ. Ο καθένας μπορεί να επιβιώσει χωρίς τον άλλον (Μασονία και Shrinedom) αλλά, κατά το πέρας των χρόνων, είχαν διαφορετικό σκεπτικό, αλλά ακόμη και τώρα βρίσκουν κοινό έδαφος στην συμπεριφορά τους, ότι κάποια μέρα θα εργάζονται μαζί, σαν αφοσιωμένοι τεχνίτες, και την επόμενη θα ξεκουράζονται στον ίδιο χώρο σαν τους Νομάδες των αρχαίων χρόνων.
Εν κατακλείδι, ζούμε σε έναν κόσμο όπου οι χορδές του εγωισμού, της ασέβειας και της μισαλλοδοξίας, πρέπει να βγούνε από το βιολί της ζωής.
Αν είναι να υπάρξει μια χορδή στην άρπα της ζωής, ας είναι η χορδή της εξυπηρέτησης.
Πρέπει να σκεφτόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να προσδοκούμε το καλύτερο, και να εμπιστευόμαστε τον Θεό για όλα τα υπόλοιπα.
Αρχικά η φιλοσοφία του ήταν η διάδοση του Μουσουλμανισμού, καθώς και να ενισχύει στην επιβολή των νόμων, αποδίδοντας δικαιοσύνη, εκεί όπου τα συνηθισμένα μέσα ενεργούσαν αργά, ή αδυνατούσαν. Το Τάγμα του σήμερα - όπως το ξέρουμε εμείς στις μέρες μας - προωθεί τις αρετές τις φιλανθρωπίας και της αγάπης αλλήλων. Όχι πλέον Μουσουλμανισμός, αλλά ούτε και Χριστιανισμός, έχει υιοθετήσει το ευρύτερο πλάνο που αποδέχεται όλους τους άντρες σαν ίδιους αρκεί να πιστεύουν σε μια Θεότητα και είναι χαρακτήρες τέτοιοι, που θα περάσουν τις αυστηρές δοκιμασίες για να γίνουν μέλη.
Το σύγχρονο Τάγμα των Ευγενών του Μυστικού Ναού εμμένει πάνω σε ύψιστες Μασονικές δοκιμασίες, ούτως ώστε να ασφαλίσει πως μόνο άντρες με αδιαμφισβήτητους χαρακτήρες θα περάσουν τις πύλες του. Το αρχαίο Τάγμα απαιτούσε σταθερή και αδιάσειστη πίστη στον Προφήτη Μωάμεθ (PBUH) καθώς επίσης και υπακοή και υπόκλιση στον Αλλάχ. Έδρα του η Μέκκα της Αραβίας, και δημιουργία του το 644 μ.Χ., το Τάγμα εξαπλώθηκε μέσω Αραβίας και Συρίας σε Αίγυπτο, Μαρόκο και άλλες χώρες που συνόρευαν με τις νότιες ακτές της Μεσογείου.
Μεταφέρθηκε στην Ιταλία το 1698, στην Βαυαρία, και ακολούθως σε Γερμανία και Αγγλία το 1778, αλλά δεν είχε πλήρες αντίκρισμα στην Αμερική πριν το 1872. Ο Wm. J. Florence, λευκός, αξιοσημείωτος Αμερικανός κωμικός, πρώτος έλαβε το χρίσμα του Τάγματος στην Γαλλία, και ακολούθως κέρδισε περισσότερη μύηση στην Αίγυπτο, ήταν ο κατεξοχήν υπεύθυνος για την εισαγωγή του Τάγματος στην Αμερική. Ο John G. Jones εξουσιοδοτήθηκε να οργανώσει τους βαθμούς του Τάγματος, να εγκαθιδρύσει ναούς και το Μέγα Συμβούλιο. Έχοντας αυτήν την εξουσία, οργάνωσε στοές σε Chicago, Indianapolis, Pittsburb, Philadelphia, Washington, Baltimore, New York, Providence, St. Paul.
Στις 22 Οκτωβρίου 1896 μετά από μεγάλες εντάσεις κι επεισόδια δημιουργήθηκε το Αυτοκρατορικό Συμβούλιο, το οποίο ήταν μια συμμαχία του Συμβουλίου και κομματιού της Μασονίας. Υψηλόβαθμα στελέχη της μασονίας αντίθετοι στο Shrinedom, το οποίο φοβόντουσαν ότι θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη και θα διαλύσει την Μασονία. Παράλληλα, είδαν ότι το Τάγμα δεν έχει καμία σχέση με την Μασονία, εκτός από τις πολύ μεγάλες φιλοφρονήσεις, καθώς επίσης και ότι πλήρωνε πολύ καλά τα τιμημένα μέλη του. Αλλά στο τέλος έμελε να παραδεχτούν ότι το Τάγμα του Μυστικού Ναού ήταν ένα μνημείο για την Μασονία.
Στρατολόγηση και ιδεολογία
Οι προϋποθέσεις για να γίνεις μέλος του Ναού ήταν είτε να γίνεις 32ου βαθμού Σκοτσέζικης Ιεροτελεστίας της Μασονίας, ή Ιππότης του Ναού σε καλή κατάσταση, δημιουργώντας έναν όμιλο από άντρες ύψιστου διαμετρήματος και τύπου. Άντρες που υπόκεινται σε αυστηρά τεστ από όλους τους βαθμούς της Μασονίας, με κύριο από όλα να ελέγχεται ο χαρακτήρας τους, να υπάρχει σεβασμός στους νόμους της χώρας και της πολιτείας, ακεραιότητα, σωστή ζωή και όλα αυτά να συνθέτουν ένα ολοκληρωμένα καλό μέλος της κοινωνίας. Κάθε Ευγενής μπορεί να γίνει άντρας που φοβού τον Θεό.
Οι Ευγενείς του Μυστικού Ναού, σε όλα τα χρόνια, - ακόμη και στα χρόνια που βάναυσες ορδές περιπλανιόντουσαν πάνω στις Αραβικές ερήμους, ορμώντας στις διασκορπισμένες οάσεις σε αποστολές ληστειών και φόνων, - έχουν πολύτιμα και πολύ δύσκολα κατορθώματα να εκτελέσουν. Παντοδύναμοι οργανισμοί, λοιπόν, είναι άκρως απαραίτητοι για να μπορέσουν να έχουν αυτές τις ορδές υπό έλεγχο. Η σωστή και πειθαρχημένη ζωή μέσα στο κοινωνικό σύνολο, είναι απαραίτητη τώρα, για να αφήνει μακριά από τους μυημένους, τις αιρέσεις, την μισαλλοδοξία, την υπερβασία και την θρησκοληψία.
Το ύφος, του Τάγματος του Μυστικού Ναού - μπορεί να πούμε ότι είναι το ευρύ πλάνο της θρησκείας και η ενίσχυση των νόμων, όπου αυτό βασίζεται πάνω στο Κοράνι, τα βιβλία του Μωυσή ή τις Γραφές των χριστιανών Αποστόλων. Το Τάγμα του Μυστικού Ναού ανακαλύφθηκε όταν το Kalif - Alec ξάδερφος εξ αίματος, και γαμπρός του ίδιου του προφήτη Μωάμεθ, εμπνεύστηκε την ιδέα ενός υπέρτατου δικαστηρίου.
Αυστηρά Αραβικό στην σύνθεσή του, το δικαστήριο αυτό θα απένεμε δικαιοσύνη στους παραβάτες του νόμου, εκεί όπου οι κανονικές διαδικασίες δεν έφταναν ποτέ, ώστε να διασπαστεί η επιρροή της διαφθοράς, και να συντεθεί σεβασμός και ενίσχυση στον νόμο.
Οι επονομαζόμενοι ιδρυτές του Άγραφου Νόμου
Σύνθεση και Θρησκολατρεία
Το Τάγμα του Μυστικού Ναού παρόλο που ο χαρακτήρας του έχει διαφοροποιηθεί εξαιτίας της ανάπτυξης των πολιτισμών, είναι ακόμη ένα από τα πιο λαοφιλή που ευδοκιμούν στην Ανατολή. Από την ίδρυσή του μέχρι τώρα, έχει για μέλη του άντρες της ΣΚΕΨΗΣ, της ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, της ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και της δικαιοσύνης.
Χριστιανοί και Εβραίοι ταυτίστηκαν με το Τάγμα. Το εύρος του καθώς επίσης και η φήμη του εξαπλώθηκε σε γη και ουρανό - - στον Αλλάχ και στον Θεό του Ισαάκ και του Ιακώβ, όπου η λατρεία τους γινόταν στους ίδιους ναούς.
Αυτή η ιστορία του Τάγματος, σε συνάρτηση με την ιστορία του τάγματος στην Αραβία, στην Αίγυπτο, στην Περσία και στην Τουρκία, είναι ημιτελής στις μέρες μας. Η αποστολή διεκόπη από πολλές επαναστάσεις, και για πάρα πολλά χρόνια παρέμεινε αδρανής. Παρόλα αυτά ανά περιόδους, αφυπνίστηκε και αναμφισβήτητα τα μυστικά του Τάγματος διαδόθηκαν σε αυτές τις περιόδους μέσω μερικών Ευγενών, για τους οποίους βλέπουμε πως όταν έρχεται η ώρα οι Ευγενείς του Μυστικού Ναού είναι στο καθήκον να διεκπεραιώσουν τον άγραφο νόμο, σε συνάρτηση με τον γραμμένο νόμο ή το Κοράνι.
Έτσι τελειώνει η αφήγηση για την ιστορία των Ευγενών του Μυστικού Ναού.
Το μέρος όπου έλαβε χώρα το Τάγμα των Ευγενών.
Ανάμεσα σε αδελφικές οργανώσεις.
Αν προσπαθήσουμε να απεικονίσουμε το μέρος όπου το Τάγμα των Ευγενών του μυστικού Ναού έλαβε χώρα, ανάμεσα σε άλλους αδερφούς οργανισμούς, θα έλεγα ότι το Τάγμα στέκεται σαν ιεροκήρυκας ανάμεσα σε ένα γκρουπ από Χριστιανούς, μπροστάρης και χωρίς τίποτα παρόμοιό του. Εξαιτίας του υπερβολικών απαιτήσεων που ήθελε για να γίνει κάποιος μέλος του Ναού, βλέπουμε ότι ακόμη και αν κάποιο μέλος είχε αυτές τις απαιτήσεις, θα πρέπει να διακρίνεται για την σκέψη, την κουλτούρα και την δικαιοσύνη του.
Όταν έφτασε στην Αμερική θεωρήθηκε σαν ένα τέχνασμα στα χέρια μόνο των Ελευθεροτεκτόνων, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι Μασόνοι λογίζονταν σαν μια επιλογή των καλύτερων αντρών της χώρας. Οι ελευθεροτέκτονες είναι η αδελφότητα πάνω στην οποία αναπτύχθηκε στο Shrinedom.
Μασονία ~ Η μητέρα όλων των παρόμοιων οργανισμών.
Η ακριβής προέλευση, είναι ένα πανάρχαιο και ένδοξο ινστιτούτο. Χωρίς αμφιβολία αρχαίο καθώς έχει επιβιώσει εξ αμνημονεύτων χρόνων, και ένδοξο πρέπει να ήταν καθώς εκ φύσεως εξυπηρετούσε τόσο ώστε να βελτιώνει όλους τους άντρες που υπακούανε τις εντολές του. Ένας άντρας πρέπει να έχει καλή φήμη πριν επιλεγεί για Μασόνος, και κατάληξη όλων; Το να είσαι μέλος του Ναού δεν είναι κάτι διαφορετικό από το να είσαι Μασόνος. Είναι γνωστό γεγονός, τουλάχιστον στους Μασόνους, ότι σε κάθε κλίμα, χρώμα, κάστες, φυλές, θα υπάρχει ένας Μασόνος άρα λοιπόν το μάτι της Μασονίας επαγρυπνά συνεχώς και παντού.
Η πάροδος του χρόνου, ο φθόνος των ανδρών, και το αδίστακτο αγκάθι της αμάθειας, προσπαθεί να γκρεμίσει την αφρόκρεμα, από τις αξιόλογες αδελφότητες συμπεριλαμβανομένου και του Shrinedom. Ακόμη και ο Ναός του Σολομώντα που ήταν τόσο ευρύχωρος και μεγαλειώδης, και κατασκευάστηκε από τόσους ικανούς τεχνήτες, δεν ξέφυγε από τις αμείλικτες ορδές των Βαρβάρων. Ας θυμηθούμε ότι ο Ναός του Σολομώντα καταστράφηκε, τα δομικά υλικά διαλύθηκαν, αλλά οι πνευματικές αξίες σαν κι αυτές που διδάσκονται στις Μασονικές συνεδρίες, θα διαρκέσουν για μια αιωνιότητα.
Η δομή της Μασονίας, το Shrinedom, δεν είναι κάποιο παροδικό χόμπι. Έχει φιλοξενήσει στα στεγανά του, τα σοφότερα μέλη και τους καλύτερους άντρες όλων των εποχών. Για να γίνεις μέλος σε μια τέτοια αδελφότητα, είναι προνόμιο και τιμή, επειδή οι άντρες που απαρτίζουν τον οργανισμό, έχουν εργαστεί κι έχουν μοχθήσει για την Consistory και την Commandery που συγκαταλέγονται στους δύο μεγαλύτερες βαθμίδες της Μασονίας. Και σαν αποτέλεσμα αυτή παίρνει την καλύτερη θέση ανάμεσα σε παρεμφερείς αδελφότητες παγκοσμίως.
Υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά για την ομαλή λειτουργία του Shrinedom. Πρώτον - πίστη στον Θεό - Για τους Μασόνους πρέπει να είσαι έμπιστος για να κρατήσεις την πίστη σου, και κάποιος άθεος δεν είναι έμπιστος - επειδή δεν έχει μια άγκυρα να τον κρατάει σταθερό σε καιρούς φουρτούνας, άρα οι Μασόνοι εξαιρούνε τους άθεους.
Δεύτερον, εμπιστοσύνη σε κάποιον συνάνθρωπο, για την πίστη κάποιου στον συνάνθρωπο, πρέπει να ενισχύεται όπου αυτό είναι δυνατό, να υπάρχει καλή κρίση, να αποφεύγονται τα λάθη, ενίσχυση στον σωφρονισμό, γιατί κάποιος είναι "φτωχός" Μασόνος όταν αποτυγχάνει να προσφέρει φιλική επίπληξη, εκεί που χρειάζεται.
Άρα ο Θεός της Μασονίας, και ο Προφήτης των Μωαμεθανών, βρίσκουν κοινό έδαφος για συζητήσεις, όταν θυμούνται ότι ο Hagar και ο γιός του Ισμαήλ, παραπλανιόντουσαν διψασμένοι στην έρημο, κι ένας άγγελος εμφάνισε μια πηγή γάργαρου νερού δίπλα στον αρχαίο Ναό. Το γνωστό σήμερα "Πηγάδι του Ζεμ Ζεμ" ιερό στα μάτια των Πιστών. Σε αυτόν τον Ναό αργότερα τοποθετήθηκε η αρχαία πέτρα Κααμπα που δόθηκε στους χτίστες από τον Αρχάγγελο Γαβριήλ. Ο καθένας μπορεί να επιβιώσει χωρίς τον άλλον (Μασονία και Shrinedom) αλλά, κατά το πέρας των χρόνων, είχαν διαφορετικό σκεπτικό, αλλά ακόμη και τώρα βρίσκουν κοινό έδαφος στην συμπεριφορά τους, ότι κάποια μέρα θα εργάζονται μαζί, σαν αφοσιωμένοι τεχνίτες, και την επόμενη θα ξεκουράζονται στον ίδιο χώρο σαν τους Νομάδες των αρχαίων χρόνων.
Εν κατακλείδι, ζούμε σε έναν κόσμο όπου οι χορδές του εγωισμού, της ασέβειας και της μισαλλοδοξίας, πρέπει να βγούνε από το βιολί της ζωής.
Αν είναι να υπάρξει μια χορδή στην άρπα της ζωής, ας είναι η χορδή της εξυπηρέτησης.
Πρέπει να σκεφτόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να προσδοκούμε το καλύτερο, και να εμπιστευόμαστε τον Θεό για όλα τα υπόλοιπα.
alitoteam