Στη ζέστη της νύχτας (Τοwer of London)

 


Για τον Yeoman Warder Dave Bryan εκείνη η νύχτα στο 7 Tower Green ήταν μόνο η αρχή μιας τακτικής διαδοχής ανεξήγητων περιστατικών, το καθένα προοδευτικά χειρότερο από το προηγούμενο, όπως μας είπε. Τα πράγματα πήραν μια τροπή προς το χειρότερο κυριολεκτικά από την πρώτη νύχτα που κοιμήθηκα, ή μάλλον προσπάθησα να κοιμηθώ σε εκείνο το δωμάτιο. Όλα ξεκίνησαν πολύ αργά τη νύχτα που έφτασε το νέο μου κρεβάτι. Εκείνη τη νύχτα ξύπνησα στις 2 π.μ. το πρωί νιώθοντας άβολα ζεστή, σχεδόν πυρετό και αδυνατώντας να αναπνεύσω ή να κινηθώ. Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι ήταν το δωμάτιο και όχι ο εαυτός μου που έδινε ζέστη. Η τρομακτική πτυχή αυτού που συνέβαινε ήταν ότι παρόλο που δεν υπήρχε τίποτα να δω, μια τεράστια πίεση εκπορευόταν από την περιοχή μεταξύ του μπάνιου, του εργαστηρίου και του κρεβατιού. Για πρώτη φορά από τότε που μετακόμισα εδώ φοβήθηκα πραγματικά. Είναι ασφαλές να πω ότι είχα παγώσει από το φόβο σε σημείο που πραγματικά φοβόμουν πολύ για να κοιτάξω μακριά από την πόρτα του μπάνιου. Αυτή η κατάσταση διήρκεσε περίπου δύο ώρες. (Πρέπει να αναφερθεί ότι ο εν λόγω χώρος σχηματίζει ένα τρίγωνο με τις δύο πόρτες και το κρεβάτι να βρίσκονται σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους).

Ο Dave Bryan συνεχίζει λοιπόν! Μετά από εκείνη τη νύχτα, κάθε πρωί για τους επόμενους μήνες συνέβαινε ακριβώς το ίδιο πράγμα και πάντα στις 2 το πρωί. Αυτό δεν ήταν καθόλου αστείο για μένα, ειδικά επειδή πρέπει να σηκωθώ στις 6 το πρωί, οπότε μπορείτε να φανταστείτε πώς ένιωθα και πώς έμοιαζα. Ένα από τα καθήκοντα ενός Yeoman Warder είναι να φροντίζει το κοινό με ευχάριστο και εξυπηρετικό τρόπο και να κάνει τη μέρα του στον Πύργο του Λονδίνου αξέχαστη. Το να χαμογελάς και να είσαι ευχάριστος δεν είναι τόσο εύκολο όταν έχεις κόκκινα μάτια και είσαι εξαντλημένος από το γεγονός ότι κοιμάσαι μόνο δύο ώρες τη νύχτα. Ένας Θεός ξέρει τι πρέπει να σκέφτονταν οι άνθρωποι για μένα εκείνη την εποχή. Ένα άλλο πράγμα που έκανε τα πράγματα χειρότερα ήταν ότι δεν τολμούσα να το πω σε κανέναν από τους άλλους Υπαξιωματικούς Φύλακες ή σε κανέναν άλλον, μήπως και νόμιζαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά μαζί μου. Εξάλλου, τίποτα παρόμοιο δεν μου είχε συμβεί ποτέ στο παρελθόν και για να πω μια φράση, δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι τα έχανα, οπότε έπρεπε να υποφέρω σιωπηλά.

Τέλος πάντων, μια συγκεκριμένη νύχτα, όπως συνέβαινε τους τελευταίους μήνες, ξύπνησα, κοίταξα αμέσως το ρολόι του δωματίου μου και είδα για άλλη μια φορά ότι ήταν δύο η ώρα το πρωί. Καθώς πλέον είχα σχεδόν συμβιβαστεί με την κατάσταση, σκέφτηκα, να 'μαστε πάλι, ο Γουόλτ πρόκειται να μου κάνει τη νυχτερινή του επίσκεψη. Με την πάροδο των μηνών είχα αρχίσει να τον αποκαλώ Walt, όπως Walter Raleigh και μάλιστα είχα τοποθετήσει ένα πορτρέτο του πάνω από την πόρτα του μπάνιου. Το έκανα αυτό μισό από φόβο και μισό ως ένδειξη σεβασμού, σκεπτόμενος ότι ίσως αυτό θα ανακούφιζε την κατάσταση, αλλά δεν το έκανε.

Όντας στα όριά μου, είχα ήδη προετοιμαστεί νοητικά για κάποιου είδους αντιπαράθεση και έτσι, στήριξα το μαξιλάρι, κοίταξα την πόρτα του μπάνιου και περίμενα. Μέσα σε μερικά λεπτά ακούστηκε ένα δυνατό κλικ στη δεξιά μου πλευρά και η πόρτα που οδηγούσε από το Raleigh's Walk στο υπνοδωμάτιό μου άνοιξε αργά. (Μέρος του Raleigh's Walk είναι τώρα το ξυλουργείο του Dave Bryan). Μπορώ ειλικρινά να πω ότι δεν έχω φοβηθεί ποτέ περισσότερο σε όλη μου τη ζωή, ήμουν απίστευτα τρομοκρατημένος και ακόμη και τώρα μου είναι αδύνατο να περιγράψω το αίσθημα φόβου που βίωσα όταν άνοιξε εκείνη η πόρτα.

Αφού έφυγε το αρχικό σοκ, σκέφτηκα ότι πρέπει να υπάρχει μια λογική εξήγηση γι' αυτό, οπότε άναψα όλα τα φώτα και βρήκα το κουράγιο να περάσω την πόρτα και να μπω στο εργαστήριο. Καθώς το σπίτι περνούσε ακόμα μια περίοδο ανακαίνισης, σκέφτηκα ότι ίσως οι εργάτες είχαν αφήσει ένα παράθυρο ανοιχτό για να βγουν οι αναθυμιάσεις της μπογιάς. Δεν υπήρχε κανένα παράθυρο ανοιχτό και κανένα απολύτως ρεύμα, οπότε έκλεισα την πόρτα και προσπάθησα να την ανοίξω με δύναμη και από τις δύο πλευρές του δωματίου, αλλά δεν κουνιόταν. Κατά συνέπεια, δεν μπορούσα να κοιμηθώ για το υπόλοιπο της νύχτας και ήμουν σε αγωνία ψάχνοντας και ακούγοντας για οτιδήποτε ασυνήθιστο, το οποίο ευτυχώς δεν συνέβη. Νωρίς την επόμενη ημέρα πήγα να δω τον ειδικευόμενο γιατρό για να πάρω κάτι για να με κάνει να κοιμηθώ. Φυσικά, ήθελε να μάθει ποιο ήταν το πρόβλημα πριν μου γράψει κάτι, οπότε του το είπα απρόθυμα, νομίζοντας ότι θα τηλεφωνούσε στους άνδρες με τις λευκές ποδιές να έρθουν και να με πάρουν. Αντ' αυτού, με άκουσε πολύ συμπονετικά και μου είπε ότι είχε κι αυτός ακούσει ιστορίες για τον αριθμό 7 Tower Green και μου πρότεινε να επισκεφθώ έναν ιερέα. Για κάποιο λόγο δεν μπορούσα να το κάνω εκείνη τη συγκεκριμένη ημέρα, οπότε το επόμενο πρωί, μετά από άλλη μια φρικτή νύχτα, πήγα να δω έναν από τους παπάδες του Πύργου, ο οποίος χωρίς δισταγμό επέστρεψε μαζί μου στο σπίτι.

Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να περιπλανηθεί γύρω από το σπίτι και να κοιτάξει σε κάθε δωμάτιο πιθανώς για να πάρει την αίσθηση του χώρου. Στη συνέχεια κάθισε στο σαλόνι και από τη Βίβλο του διάβασε μερικά κομμάτια από τον Μάρκο και τον Ιάκωβο και είπε μερικές προσευχές. Στη συνέχεια πήγαμε και οι δύο στην κρεβατοκάμαρα όπου έβαλε το χέρι του στο κεφάλι μου και απήγγειλε μερικές ακόμη προσευχές.

Οι άνθρωποι με ρωτούν συχνά γιατί μένω εδώ, αλλά είναι απλά επειδή έχω μετατρέψει αυτό το όμορφο παλιό σπίτι σε σπίτι μου. Υπάρχει μόνο περιορισμένος αριθμός καταλυμάτων για τους Yeoman Warders μέσα στον Πύργο, οπότε πραγματικά δεν έχω και πολλές εναλλακτικές λύσεις. Εν πάση περιπτώσει, γιατί να με διώξει κάτι που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, είναι το σπίτι μου και μένω εδώ.

Και πράγματι, γιατί να εκδιωχθεί, αλλά με τα γενναία λόγια του Dave Bryan, ένα φλιτζάνι κακάο και ένα φιλί για καληνύχτα ολοκληρώνουμε το The Haunting of Number 7, Tower Green.

Καληνύχτα, κοιμηθείτε καλά και μην αφήσετε τους κοριούς να σας δαγκώσουν.

(Καληνύχτα Γουόλτ)

alitoteam

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013