Είναι βγαλμένο από προηγούμενη ζωή;

Σας παραθέτουμε αυτούσια μαρτυρία του φίλου του alito Τ.Τ.

Σας ακούγεται αυτό σαν υποσυνείδητη σκηνή βγαλμένη από προηγούμενη ζωή; Είδα ένα όνειρο πριν λίγο καιρό, όπου ήμουν γυναίκα, κι έτρεχα μέσα στο δάσος, γιατί ήμουν κυνηγημένη από κάποιον ή από κάτι. Είχα μακριά καστανά μαλλιά. Νομίζω ότι φορούσα ένα μακρύ φόρεμα, δεν είμαι σίγουρος όμως.

Τέλος πάντων, από ότι φαίνεται αυτό που με κυνηγούσε, με έπιασε και η επόμενη εικόνα που θυμάμαι είναι ότι βρίσκομαι δεμένη σε ένα δέντρο, ή στειλιάρι, ή κάτι τέτοιο. Πάρα πολύ άνθρωποι με έχουν περικυκλώσει, κρατώντας τεράστιους σταυρούς, φωνάζοντάς μου να μετανοήσω.

Υπήρχε ένα ακόμα μικρό γκρουπ από ανθρώπους που το κρατούσαν οι φύλακες πιο πέρα. Ξαφνικά ένας άντρας έφυγε από το πλήθος, κι όρμησε κατά πάνω μου κρατώντας ένα τσεκούρι. Αλλά τον σταματήσανε οι φύλακες. Μετά το μόνο που είδα ήταν φλόγες και φωτιά παντού.

Είχα μια δυνατή διασύνδεση με κάψιμο μαγισσών και γενικώς τέτοιων πραγμάτων εκείνης της εποχής στην Ευρώπη. Με ενδιαφέρουν πάρα πολύ πράγματα όπως η μαγεία και τα παραφυσικά φαινόμενα.  Έχω μεγάλα θέματα με την εκκλησία. Τέλος διάβασα κάπου ότι αν είχες πολύ βίαιο και βασανιστικό θάνατο στην προηγούμενή σου ζωή, μερικές μνήμες από αυτήν τη ζωή μπορεί να "περάσουν" στην επόμενή σου ζωή.


alitoteam

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013