Υπέρ της απόψεως οτι ο χέοψ ήταν ο κατασκευαστής της μεγάλης πυραμίδας, δεν υπάρχει η ελάχιστη πειστική απόδειξη.αυτό δεν αποκλείει βέβαια το ενδεχόμενο να ήταν παρά ταύτα αυτός ο κατασκευαστής της, μόνο που πολύ περισσότερα πράγματα μαρτυρούν εναντίον παρά υπέρ αυτού...
όχι ιερογλυφικά, όχι πυραμιδικά αντικείμενα, όχι αγάλματα, προτομές, τοίχοι γεμάτοι εγκώμια.ένα μοναδικό, αγαλματίδιο απο ελεφαντόδοντο ύψους μόλις 5 εκατοστών στο αιγυπτιακό μουσείο υποτίθεται πως παριστάνει τον χέοπα.αντίστροφα υπάρχει μία πέτρινη απόδειξη κατά του χέοπα, μόνο που οι ειδικοί δεν της δίνουν σημασία.
το 1850 βρέθηκε στα ερείπια του ναού της ίσιδος μιά στήλη, ο ναός της ίσιδος βρίσκεται ακριβώς δίπλα στήν μεγάλη πυραμίδα.η επιγραφή της στήλης αναφέρει οτι ο χέοψ ίδρυσε "τον οίκο της ίσηδος, της κυρίας της πυραμίδας, δίπλα στόν οίκο της σφίγγας ".εάν λοιπόν η ίσις χαρακτηρίζεται σαν "κυρία της πυραμίδας ", τότε η πυραμίδα υπήρχε ήδη, όταν ο χέοψ εμφανίστηκε στήν αιγυπτιακή σκηνή.εξάλλου θα υπήρχε τότε και η σφίγγα, που κατά την γνώμη των αρχαιολόγων υποτίθεται πως κατασκευάστηκε απο τον χέφρηνα, τον διάδοχο του χέοψ.γιατί οι ειδικοί δέν έλαβαν υπόψην τους αυτήν την καυτή πληροφορία;
η στήλη βρέθηκε το 1850.13 χρόνια πιο πρίν ο howard vyse είχε ανακαλύψει το αγαλματάκι του χέοψ και είχε συμφωνήσει πως αυτός ήταν ο κατασκευαστής της μεγάλης πυραμίδας.η στήλη δεν χωρούσε πουθενά στο γενικό σχέδιο, οι αρχαιολόγοι την χαρακτήρισαν σαν πλαστογραφία, που πρέπει να κατασκευάστηκε μετά τον χέοψ.
όλα αυτά δικαιολογούν το ερώτημα:εάν δεν ήταν ο χέοψ αυτός που διέταξε να αναγείρουν το θάυμα του κόσμου στήν γκίζα, τότε ποιός ήταν;οι αρχαιολόγοι γνωρίζουν τις χρονολογήσεις μετα τον χέοψ ανελλιπώς.εάν δεν ήταν κανείς μετά τον χέοψ, τότε κάποιος πρίν απο αυτόν.η σκέψη μόνο αυτή είναι ανυπόφορη για τους αρχαιολόγους, ανατρέπει την προσφιλή τους χρονολογική εξέλιξη των κτισμάτων.μπορούν μήπως να μας βοηθήσουν οι άραβες χρονικογράφοι;τι αναφέρουν οι παραδόσεις τους;
"οι μεγαλύτερες πυραμίδες είναι τρείς που μέχρι σήμερα βρίσκονται απέναντι απο το μισρ(κάιρο).οι άνθρωπο διαφωνούν για τον χρόνο ανέγερσης, για το όνομα του κατασκευαστή και την αιτία της κατασκευής τους και εξέφρασαν τις πιό διαφορετικές γνώμες, που όμως είναι και επί το πλείστον λανθασμένες.θέλω λοιπόν απο τις πληροφορίες αυτές να διηγηθώ εκείνο που ικανοποιεί και αρκεί, εάν θέλει ο θεός, ο μεγαλειώδεις. ο δάσκαλος ιμπραχήμ μπέν βασίφ σαχ αλ-κατίμπ λέει στις "ειδήσεις απο την αίγυπτο και τα θάυματα της ", εκεί που αφηγήται για τον σαουρίδ, τον γιό του σαχλούκ, του γιού του σιρβάκ, του γιού του τουμιδούν, του γιού του ταδρασαν, του γιού του χουζάλ, ενός των βασιλέων της αιγύπτου πρίν τον κατακλυσμό, οι οποίοι είχαν την έδρα στήν πόλη αμσούς.ήταν ο κατασκευαστής των δύο μεγάλων πυραμίδων στο μισρ...η αιτία της κατασκευής των δύο πυραμίδων ήταν ότι τριακόσια χρόνια πρίν απο τον κατακλυσμό ο σαουρίδ είχε δεί το εξής όνειρο:η γή αναποδογύρισε μαζί με τους κατοίκους της, οι άνθρωποι τράπηκαν πανικόβλητοι σε φυγή και τα άστρα έπεφταν κάτω... "
με τις ακριβείς αυτές απαριθμήσεις ονομάτων είναι δύσκολο να κατατάξουμε το κείμενο αυτό στα παραμύθια ή στούς μύθους.τριακόσια χρόνια πρίν τον κατακλυσμό κάποιος βασιλιάς ονόματι σαουρίδ είδε, λέει ένα όνειρο που τελικά οδήγησε στο κτίσιμο των πυραμίδων;και οι συμβουλοί και οι μάντεις του βασανίζονταν απο τρομακτικά όνειρα, το τέλος του πολιτισμού είχε αναγγελθεί.ο βασιλιάς ρώτησε τους σοφούς αν μετά την πλυμμήρα η αίγυπτος θα ήταν και πάλι καοικήσιμη.όταν πήρε καταφατική απάντηση, αποφάσισε να κτίσει πυραμίδες, ώστε όλες οι γνώσεις της ανθρωπότητας της τότε εποχής να μην χαθούν.μια θαυμάσια αιτιολογία, στήν κορυφή της πυραμίδας ο προκατακλυσμιαίος σαουρίδ διέταξε να τοποθετήσουν μία γραφή που έλεγε:
"εγώ ο σαουρίδ, ο βασιλιάς, ανήγειρα αυτές τις πυραμίδες της τάδε εποχή και αποπεράτωσα την κατασκευή τους σε έξι χρόνια.όποιος έρθει μετά απο μένα και νομίζει πως είναι βασιλιάς σαν και εμένα, άς την καταστρέψει ύστερα απο εξακόσια χρόνια:και είναι γνωστό πως η καταστροφή ειναί πιο εύκολη απο την κατασκευή.άλλωστε εγώ, όταν τελείωσαν, τις κάλυψα με ύφασμα μπροκάρ, εκείνος άς τις σκεπάσει μέ ψάθες.... "
όχι ιερογλυφικά, όχι πυραμιδικά αντικείμενα, όχι αγάλματα, προτομές, τοίχοι γεμάτοι εγκώμια.ένα μοναδικό, αγαλματίδιο απο ελεφαντόδοντο ύψους μόλις 5 εκατοστών στο αιγυπτιακό μουσείο υποτίθεται πως παριστάνει τον χέοπα.αντίστροφα υπάρχει μία πέτρινη απόδειξη κατά του χέοπα, μόνο που οι ειδικοί δεν της δίνουν σημασία.
το 1850 βρέθηκε στα ερείπια του ναού της ίσιδος μιά στήλη, ο ναός της ίσιδος βρίσκεται ακριβώς δίπλα στήν μεγάλη πυραμίδα.η επιγραφή της στήλης αναφέρει οτι ο χέοψ ίδρυσε "τον οίκο της ίσηδος, της κυρίας της πυραμίδας, δίπλα στόν οίκο της σφίγγας ".εάν λοιπόν η ίσις χαρακτηρίζεται σαν "κυρία της πυραμίδας ", τότε η πυραμίδα υπήρχε ήδη, όταν ο χέοψ εμφανίστηκε στήν αιγυπτιακή σκηνή.εξάλλου θα υπήρχε τότε και η σφίγγα, που κατά την γνώμη των αρχαιολόγων υποτίθεται πως κατασκευάστηκε απο τον χέφρηνα, τον διάδοχο του χέοψ.γιατί οι ειδικοί δέν έλαβαν υπόψην τους αυτήν την καυτή πληροφορία;
η στήλη βρέθηκε το 1850.13 χρόνια πιο πρίν ο howard vyse είχε ανακαλύψει το αγαλματάκι του χέοψ και είχε συμφωνήσει πως αυτός ήταν ο κατασκευαστής της μεγάλης πυραμίδας.η στήλη δεν χωρούσε πουθενά στο γενικό σχέδιο, οι αρχαιολόγοι την χαρακτήρισαν σαν πλαστογραφία, που πρέπει να κατασκευάστηκε μετά τον χέοψ.
όλα αυτά δικαιολογούν το ερώτημα:εάν δεν ήταν ο χέοψ αυτός που διέταξε να αναγείρουν το θάυμα του κόσμου στήν γκίζα, τότε ποιός ήταν;οι αρχαιολόγοι γνωρίζουν τις χρονολογήσεις μετα τον χέοψ ανελλιπώς.εάν δεν ήταν κανείς μετά τον χέοψ, τότε κάποιος πρίν απο αυτόν.η σκέψη μόνο αυτή είναι ανυπόφορη για τους αρχαιολόγους, ανατρέπει την προσφιλή τους χρονολογική εξέλιξη των κτισμάτων.μπορούν μήπως να μας βοηθήσουν οι άραβες χρονικογράφοι;τι αναφέρουν οι παραδόσεις τους;
"οι μεγαλύτερες πυραμίδες είναι τρείς που μέχρι σήμερα βρίσκονται απέναντι απο το μισρ(κάιρο).οι άνθρωπο διαφωνούν για τον χρόνο ανέγερσης, για το όνομα του κατασκευαστή και την αιτία της κατασκευής τους και εξέφρασαν τις πιό διαφορετικές γνώμες, που όμως είναι και επί το πλείστον λανθασμένες.θέλω λοιπόν απο τις πληροφορίες αυτές να διηγηθώ εκείνο που ικανοποιεί και αρκεί, εάν θέλει ο θεός, ο μεγαλειώδεις. ο δάσκαλος ιμπραχήμ μπέν βασίφ σαχ αλ-κατίμπ λέει στις "ειδήσεις απο την αίγυπτο και τα θάυματα της ", εκεί που αφηγήται για τον σαουρίδ, τον γιό του σαχλούκ, του γιού του σιρβάκ, του γιού του τουμιδούν, του γιού του ταδρασαν, του γιού του χουζάλ, ενός των βασιλέων της αιγύπτου πρίν τον κατακλυσμό, οι οποίοι είχαν την έδρα στήν πόλη αμσούς.ήταν ο κατασκευαστής των δύο μεγάλων πυραμίδων στο μισρ...η αιτία της κατασκευής των δύο πυραμίδων ήταν ότι τριακόσια χρόνια πρίν απο τον κατακλυσμό ο σαουρίδ είχε δεί το εξής όνειρο:η γή αναποδογύρισε μαζί με τους κατοίκους της, οι άνθρωποι τράπηκαν πανικόβλητοι σε φυγή και τα άστρα έπεφταν κάτω... "
με τις ακριβείς αυτές απαριθμήσεις ονομάτων είναι δύσκολο να κατατάξουμε το κείμενο αυτό στα παραμύθια ή στούς μύθους.τριακόσια χρόνια πρίν τον κατακλυσμό κάποιος βασιλιάς ονόματι σαουρίδ είδε, λέει ένα όνειρο που τελικά οδήγησε στο κτίσιμο των πυραμίδων;και οι συμβουλοί και οι μάντεις του βασανίζονταν απο τρομακτικά όνειρα, το τέλος του πολιτισμού είχε αναγγελθεί.ο βασιλιάς ρώτησε τους σοφούς αν μετά την πλυμμήρα η αίγυπτος θα ήταν και πάλι καοικήσιμη.όταν πήρε καταφατική απάντηση, αποφάσισε να κτίσει πυραμίδες, ώστε όλες οι γνώσεις της ανθρωπότητας της τότε εποχής να μην χαθούν.μια θαυμάσια αιτιολογία, στήν κορυφή της πυραμίδας ο προκατακλυσμιαίος σαουρίδ διέταξε να τοποθετήσουν μία γραφή που έλεγε:
"εγώ ο σαουρίδ, ο βασιλιάς, ανήγειρα αυτές τις πυραμίδες της τάδε εποχή και αποπεράτωσα την κατασκευή τους σε έξι χρόνια.όποιος έρθει μετά απο μένα και νομίζει πως είναι βασιλιάς σαν και εμένα, άς την καταστρέψει ύστερα απο εξακόσια χρόνια:και είναι γνωστό πως η καταστροφή ειναί πιο εύκολη απο την κατασκευή.άλλωστε εγώ, όταν τελείωσαν, τις κάλυψα με ύφασμα μπροκάρ, εκείνος άς τις σκεπάσει μέ ψάθες.... "