Η εβδομάδα, χρονολογική περίοδος διάρκειας εφτά ημερών, δημιουργήθηκε για να διαιρεί το μηνιαίο κύκλο σε πιο μικρές περιόδους ώστε να ελέγχονται ευκολότερα γεγονότα όπως οι θρησκευτικές γιορτές, οι επέτειοι και τα παζάρια. Αρχικά συνδεόταν με τις φάσεις της Σελήνης.
Οι Βαβυλώνιοι διαιρούσαν το σεληνιακό μήνα σε τέσσερις φάσεις των εφτά ημερών, συν μία ή δύο μέρες που περίσσευαν. Οι Χαλδαίοι ήταν αυτοί που συσχέτιζαν τις εφτά μέρες μ'' εκείνους που θεωρούσαν εκείνη την εποχή πλανήτες εκτός από τη Σελήνη -στην πραγματικότητα είναι δορυφόρος-, τον Άρη, τον Ερμή, τον Δία, την Αφροδίτη, τον Κρόνο και τον Ήλιο - είναι άστρο.
Η Αγία Γραφή στο βιβλίο της Γενέσεως εισάγει το συμβατικό χωρισμό των έξι ημερών συν μίας μέρας ανάπαυσης: το Sabbath (ησυχία). Οι Αιγύπτιοι και οι Έλληνες, αν και ξεκίνησαν με το σεληνιακό μήνα, στη συνέχεια διαίρεσαν το χρόνο σε δεκαήμερα. Η διαίρεση του χρόνου σε βδομάδες διαδόθηκε στη Δύση τον 3ο αιώνα μ.Χ. Στην Ιαπωνία διαδόθηκε μεταξύ 7ου-9ου αιώνα.
Οι Βαβυλώνιοι διαιρούσαν το σεληνιακό μήνα σε τέσσερις φάσεις των εφτά ημερών, συν μία ή δύο μέρες που περίσσευαν. Οι Χαλδαίοι ήταν αυτοί που συσχέτιζαν τις εφτά μέρες μ'' εκείνους που θεωρούσαν εκείνη την εποχή πλανήτες εκτός από τη Σελήνη -στην πραγματικότητα είναι δορυφόρος-, τον Άρη, τον Ερμή, τον Δία, την Αφροδίτη, τον Κρόνο και τον Ήλιο - είναι άστρο.
Η Αγία Γραφή στο βιβλίο της Γενέσεως εισάγει το συμβατικό χωρισμό των έξι ημερών συν μίας μέρας ανάπαυσης: το Sabbath (ησυχία). Οι Αιγύπτιοι και οι Έλληνες, αν και ξεκίνησαν με το σεληνιακό μήνα, στη συνέχεια διαίρεσαν το χρόνο σε δεκαήμερα. Η διαίρεση του χρόνου σε βδομάδες διαδόθηκε στη Δύση τον 3ο αιώνα μ.Χ. Στην Ιαπωνία διαδόθηκε μεταξύ 7ου-9ου αιώνα.