Αληθινή Ιστορία Φαντασμάτων: Το Ανατριχιαστικό μας Σπίτι

Όταν ήμουν μικρός, περίπου επτά ή οκτώ, ο σύζυγός της μαμά μου αγόρασε ένα σπίτι στα προάστια του Muncie, Indiana κοντά στο παλιό οικογενειακό αρχοντικό Ball. Χτίστηκε γύρω στα 1900 σε ένα ινδικό νεκροταφείο. Ήταν τεράστιο και είχε ακόμη και ένα γήπεδο τένις και ένα σπίτι στην πισίνα, αλλά ήταν αρκετά φθηνά, επειδή ήταν ακατοίκητα για δύο χρόνια και ήταν αρκετά υποβαθμισμένα.

Το σπίτι μας ήταν στο παρελθόν ανήκε σε μία ηλικιωμένη γυναίκα και τον σύζυγό της. Πριν από αυτούς, ήταν ιδιοκτησία της οικογένειας της γυναίκας, που ήταν αρκετά πλούσια. Η ηθοποιός της ταινίας, "Mommy Dearest"  έμεινε στο σπίτι μας μια φορά. Η γυναίκα είχε πεθάνει στο σπίτι στο κυρίως υπνοδωμάτιο, και ο σύζυγός της είχε πεθάνει σε αεροπορικό δυστύχημα. Τα παλιά δωμάτια των υπηρετών ήταν τώρα διαμερίσματα και ένας άνθρωπος που ονομάζεται Jack είχε ζήσει σε ένα όταν το παλιό ζευγάρι ήταν ακόμη ζωντανοί. Ο ίδιος μας ενημέρωσε ότι το ζευγάρι ήταν θαμμένο στο δάσος πίσω από το σπίτι, επειδή λάτρευαν εκείνο το μέρος πολύ. Επίσης μας είπε ότι ένα μικρό αγόρι πνίγηκε στην πισίνα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1920. Ακόμα κι αν ήμουν μικρός, βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την ιστορία του σπιτιού. Δηλαδή, έως ότου όλα τα παράξενα πράγματα άρχισαν να συμβαίνουν.

Όταν μείναμε εκεί για πρώτη φορά, η μαμά μου και εγώ καθόμασταν στο καθιστικό, και μυρίζαμε το πολύ δυνατό άρωμα που φορούσε η ηλικιωμένη γυναίκα. Ψάξαμε παντού, αλλά δεν μπορούσαμε να πούμε με σιγουριά από που ερχόταν. Τίποτα άλλο αξιοσημείωτο δεν συνέβει για τις επόμενες εβδομάδες.

Το δωμάτιό μου ήταν στο τέλος του σπιτιού και έπρεπε να περάσει μέσα από ένα διάδρομο και ένα άλλο δωμάτιο για να πάει κάποιος σε αυτό. Το δωμάτιό μου ήταν το μόνο δωμάτιο στο σπίτι που είχε χαλί. Οι σκάλες ήταν στριφτές και οδηγούσαν στον διάδρομο. Τότε υπήρχαν γαλλικές πόρτες που έπρεπε να ανοίξει κάποιος για να πάει στο δεύτερο μισό του διαδρόμου και από εκεί να έρθει στο δικό μου δωμάτιο.

Το κρεβάτι μου ήταν απέναντι την πόρτα, έτσι μπορούσα να δω το απέναντι δωμάτιο. Τη νύχτα, πάντα άκουγα βαριά βήματα πάνω και κάτω από τις σκάλες. Αυτά κατέληγαν στον διάδρομο, ανοίγαν τις πόρτες, και έμπαιναν στο απέναντι δωμάτιο. Ένα βράδυ ήταν πραγματικά φρικτό, διότι άκουσα βήματα να προέρχονται μέσα από το άλλο δωμάτιο, και στη συνέχεια, όταν έφτασαν στο δωμάτιο μου σταμάτησαν. Άκουγα έναν ελαφρύ θόρυβο σαν αναπνοή. Μερικές φορές θα ήθελα να πάω να πάρω τη μαμά μου, αλλά θα μου έλεγε ότι φανταζόμουν πράγματα, ακόμα κι αν αργότερα παραδέχτηκε ότι άκουγε τα ίδια πράγματα με εμένα. Κάποιες άλλες φορές ήθελα να κρυφτώ κάτω από τα σκεπάσματα και να βάλω τα κλάμματα.

Κάποια χρονιά που ήμουν στις καλοκαιρινές διακοπές, η μαμά μου μερικές φορές με άφηνε μόνο στο σπίτι και πήγαινε στο παντοπωλείο ή το βενζινάδικο. Πάντα έβλεπα  περίεργα μαύρα πράγματα με την άκρη του ματιού μου, όταν καθόμουν βλέποντας τηλεόραση στο σαλόνι, αλλά όταν γύριζα να κοιτάξω είχαν φύγει. Μια φορά, όταν ήμουν εντελώς μόνος στο σπίτι, άκουσα κάτι να κινείται επάνω. Όταν έβαλα την τηλεόραση στο αθόρυβο, άκουσα δυνατά βαριά βήματα να κινούνται γρήγορα μπρος και πίσω μέσα από το διάδρομο και κρεβατοκάμαρα.

Δεν ήμουν ποτέ πραγματικά τρομοκρατημένος σε σημείο που νόμιζα ότι επρόκειτο να με βλάψουν. Είμαι αρκετά σίγουρος ότι ήταν απλά περίεργοι να δούμε ποιος είχε μετακινηθεί στην αγαπημένη κατοικία τους.

Προς το τέλος, πριν η μαμά μου και πατριός μου πάρουν διαζύγιο, είχα καλέσει μερικούς φίλους στο σπίτι. Πήγαμε κάτω στο υπόγειο που είχε ένα παλιό καυστήρα, ένα άλλο δωμάτιο με ένα τεράστιο χρηματοκιβώτιο που ήταν σπασμένο, χαμάμ, και το πλυσταριό. Οι φίλοι μου και εγώ ήμασταν αρκετά περίεργοι για τον καυστήρα, γι 'αυτό ανοίξαμε και βρήκαμε έναν σωρό με παλιά αποκόμματα εφημερίδων, καθώς και οστά ζώων κάτι το οποίο ήταν άκρως περίεργο.

Ένα άλλο περίεργο πράγμα που συνέβαινε ήταν ότι πάντα μύριζε καπνό, σαν κάποιος να κάπνιζε μια τεράστια πίπα. Όταν είπαμε στον Τζακ γι 'αυτό, είπε οτι ο σύζυγος που είχε πεθάνει στο αεροπορικό δυστύχημα συνήθιζε να περπατάει κρατώντας μια τεράστια πίπα στο στόμα του.

Ακόμα κι αν έχω φύγει από αυτό το σπίτι δεν θα ξεχάσω ποτέ την εμπειρία μου εκεί. Είμαι απλά ευγνώμων που τα φαντάσματα μας ήταν αβλαβή!

Αναρωτιόμουν αν ποτέ κάποιος μύρισε κάτι παράξενο στο σπίτι του και αν αυτό μπορούσε να εξηγηθεί με την λογική.

alitoteam

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013