Στοιχειωμένο το σπίτι τους από ένα poltergeist

Μία γυναίκα στη Βρετανία ισχυρίζεται ότι το σπίτι της είναι στοιχειωμένο από ένα poltergeist.



Η νεαρή Holly Taylor πιστεύει ότι το διαμέρισμά της στην οδό Woodford στο Pemberton της Αγγλίας είναι στοιχειωμένο και γι αυτό κάλεσε τη βοήθεια ενός εξορκιστή κακών πνευμάτων.

Η 22χρονη Holly Taylor και η δίχρονη κόρη της Willow δε σκοπεύουν να κοιμηθούν ξανά στο…
διαμέρισμά τους μετά από κάποια τρομακτικά πράγματα που συνέβησαν στο χώρο…

Το κτίριο παλαιότερα στέγαζε το αστυνομικό τμήμα της οδού Ormskirk και η περιοχή ολόκληρη γενικά είχε τη φήμη μίας στοιχειωμένης γειτονιάς!

Ένα αστυνομικός που δούλευε παλαιότερα στην περιοχή επιβεβαίωσε ότι το αστυνομικό τμήμα ήταν περιβόητο για τους ανεξήγητους θορύβους (βήματα) και τα παράξενα χτυπήματα στις πόρτες και τα παράθυρα του κτιρίου και πίστευαν ότι ο ένοχος ήταν το φάντασμα ενός επιθεωρητή που είχε αυτοκτονήσει (κρεμαστεί) μέσα σε ένα κελί.

Στο διαμέρισμα της Holly, ωστόσο, συμβαίνουν πολύ μυστήρια πράγματα…

Τα πιάτα της κουζίνας της αιωρούνται και στη συνέχεια πέφτουν και σπάνε στο πάτωμα. Άλλα διακοσμητικά αντικείμενα μετακινούνται όταν η Holly λείπει από το σπίτι της, ακούγονται βήματα μέσα από το διαμέρισμά της, ενώ πολλές φορές βρίσκει την εξώπορτα ανοικτή παρ’όλο που μόνο η ίδια έχει το μοναδικό κλειδί! Επίσης, όταν πέφτει για ύπνο, τα φώτα ανοίγουν ή κλείνουν μόνα τους, λες και κάποιος πειράζει συνέχεια το διακόπτη τους. Ακόμη, ο ηλεκτρικός συναγερμός για καπνό ή φωτιά απενεργοποιείται μόνος του και τα συρτάρια στο δωμάτιο της κόρης της ανοίγουν μόνα τους όταν η μικρή κοιμάται!

Η 22χρονη Holly Taylor μαζί με την κόρη της Willow

Η Holly είπε: «Αγαπώ αυτό το μέρος και δε θέλω να μετακομίσω, αλλά κάτι πρέπει να γίνει για να επιστρέψει ξανά η ηρεμία στο σπίτι μου».
«Φοβόμαστε πολύ όταν συμβαίνουν διάφορα περιστατικά μέσα στο σπίτι. Νιώθω ότι η προσωπική μου ζωή παραβιάζεται συνεχώς!»

«Έχω μιλήσει σε δεκάδες ανθρώπους και μερικοί από αυτούς μου έχουν πει ότι παρόμοια περιστατικά συνέβαιναν όταν υπήρχε το αστυνομικό τμήμα εδώ».
«Η ηλικιωμένη κυρία στο διπλανό διαμέρισμα είπε ότι μία φορά ένα φλυτζάνι έπεσε πάνω της από κάποιο ντουλάπι αλλά η ίδια προσπάθησε να πείσει τον εαυτό της ότι επρόκειτο για ατύχημα».

«Ο άνδρας που μένει στον κάτω διάδρομο μία φορά είχε ακούσει βήματα στο πάτωμα χωρίς ωστόσο να βρισκόταν κανείς εκεί».

«Έχω ακούσει για την ιστορία του επιθεωρητή, αλλά επίσης και για ένα παιδί που πιθανόν πέθανε προτού στεγαστεί εδώ το αστυνομικό τμήμα».

Η Holly μετακόμισε στο διαμέρισμα τον περασμένο Ιούνιο και, όπως λέει, ένιωθε πολύ παράξενα τις πρώτες ημέρες της κατοίκησής της. Το πρώτο, όμως, δραματικό ατύχημα συνέβη ένα βράδι του Αυγούστου όταν η Holly με το αγόρι της Jordan O’Neill παρακολουθούσαν τηλεόραση και η Willow κοιμόταν. Κάποια στιγμή, έπαιξε στην τηλεόραση το trailer της ταινίας The Last Exorcism και η Holly είπε ‘Εγώ δεν το βλέπω αυτό’. Τότε, δεκάδες πιάτα από την κουζίνα έπεσαν κάτω στο πάτωμα και γίνανε χίλια κομμάτια.

Σπίτια στην οδό Woodford στο Pemberton της Αγγλίας (η φωτογραφία δεν απεικονίζει το σπίτι της Holly)

Μία άλλη φορά, στα τέλη του περασμένου Οκτώβρη, ήταν περίπου μεσάνυχτα όταν η Holly ετοιμάστηκε για ύπνο αφού έκλεισε πρώτα όλα τα φώτα του σπιτιού.
«Στην αρχή φοβόμουν πολύ το σκοτάδι μέσα στο διαμέρισμα. Γι αυτό, όταν ήμουν έτοιμη για ύπνο, άφηνα ανοικτή την τηλεόραση για να νιώσω καλύτερα και έπεφτα για ύπνο».
«Εκείνο το βράδι, ξύπνησα κατά τις 3 π.μ. από το γνώριμο ήχο της πόρτας, λες και κάποιος άνοιξε την πόρτα και μπήκα μέσα στο σπίτι».

«Τηλεφώνησα αμέσως στην αστυνομία από το κινητό μου τηλέφωνο και όταν ήρθαν μετά από λίγο και βγήκα από το υπνοδωμάτιό μου για να τους ανοίξω, βρήκα όλα τα φώτα ανοικτά και την αλυσίδα ασφαλείας της πόρτας, την οποία είχα βάλει προτού κοιμηθώ, να κρέμεται και να ταλαντεύεται ακόμη».

«Ήμουν σίγουρη ότι κάποιος είχε μπει μέσα στο διαμέρισμά μου. Την επόμενη ημέρα έψαξα να μάθω αν κανείς άλλος είχε αντικλείδι για την εξώπορτα του διαμερίσματός μου, αλλά όπως έμαθα, κανείς δεν είχε».

«Έγινα τόσο παρανοϊκή που κάθε φορά έβγαζα φωτογραφίες με το κινητό μου τηλέφωνο το διαμέρισμα και μετά έβγαινα έξω, μόνο και μόνο για να δω ποιά αντικείμενα θα μετακινηθούν όσο εγώ θα λείπω!»

«Η μητέρα μου (Diane McKay) όταν πρωτομπήκε στο διαμέρισμά μου αισθάνθηκε μία παρουσία και από τότε αρνήθηκε να έρχεται για να προσέχει την κόρη μου»
Ο αστυνομικός, που επιβεβαίωσε τις δηλώσεις της Holly από τη δική του εμπειρία όταν δούλευε στο χώρο, είπε ότι κάθε φορά που ακούγανε παράξενους ήχους και βήματα από το… πουθενά, όλοι λέγανε «θα είναι πάλι ο Bert, το φάντασμα!».

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013