τι είναι "ψυχική φωτογραφία" ή "thoughtography;
μπορούν οι άνθρωποι να έχουν επιπτώσεις πραγματικά στη φωτογραφική ταινία διανοητικά; . Υπάρχει αρκετή έρευνα που εξετάζει τη δυνατότητα ότι οι άνθρωποι μπορούν διανοητικά να επηρεάσουν τη φωτογραφική ταινία, ακόμα και όταν προστατεύεται προσεκτικά η ταινία από το φως και κρατιέται σε μια απόσταση.
Η διαδικασία καλείται "ψυχική φωτογραφία" ή "thoughtography."
Η πρόωρη εργασία διευθύνθηκε στην Ιαπωνία στις αρχές των δεκαετιών του 20ου αιώνα από έναν ανακριτή που ονομάστηκε Fukurai.
Συνεργάστηκε με τα επιλεγμένα άτομα που προσπάθησαν και πέτυχαν μερικές φορές στην αποτύπωση των σφραγισμένων φωτογραφικών πιάτων με τους ιαπωνικούς χαρακτήρες, τις προσόψεις και τις εικόνες των κτηρίων.
Στην Αμερική, ο Hereward Carrington πραγματοποίησε τα παρόμοια πειράματα λίγο αργότερα.
Οι άξονες των ελαφριών και περίεργων αποτελεσμάτων εμφανίστηκαν στα φωτογραφικά πιάτα στόχων όταν λήφθηκε η προσοχή στις συμβατικές αιτίες.
Με λιγα λογια πανω στο φιλμ εμφανιζεται οχι το φωτογραφικο υποκειμενο οπως ειναι στην πραγματικοτητα,αλλα οπως το επιθυμει και το φανταζεται ο φωτογραφος.
Μιλαμε για καθαρα παραφυσικη δραστηριοτητα.
Η πιό εκτενής έρευνα "ψυχικής φωτογραφίας" πραγματοποιήθηκε από έναν ψυχαναλυτή με το νομα Jule Eisenbud.
Με την βοηθεια ενος προικισμενου μαυτην την ειδιοτητα TED Serios,εκανε τετοιες ψυχικες φωτογραφησεις με εκπληκτικα αποτελεσματα.
Χωρις ιχνος πονηριας η καποιου τρικ,στο φιλμ φαινοταν σκηνες που δεν υπηρχαν στην πραγματικοτητα,με φοντο αφυσια μαυρο η και λευκο και με τις περιεργες ραβδωσεις προιον παραφυσικης δραστηριοτητας εξω απο τους νομους της Οπτικης.
Πρόσφατα, άλλοι "thoughtographers" έχουν ανακαλυφθεί και έχουν ερευνηθεί από τους ψυχικούς ερευνητές.
Αυτοί περιλαμβάνουν μια ολόκληρη οικογένεια των "ψυχικών φωτογράφων" (η οικογένεια Veilleux) σε Waterville, το Maine, ο Serios,ο willy Schwanholz και ένα ιαπων αγόρι που ονομάζεται Kiyota.
Στην περίπτωση Kiyota, όχι μόνο κάνει τις εικόνες να εμφανίζεται στην προστατευμένη ταινία, αλλά οι φωτοευαίσθητες συσκευές που σφραγίζονται μέσα σε μια φωτογραφική μηχανή παρουσιάζουν επίσης σφυγμούς της δραστηριότητας κατά τη διάρκεια των προσπαθειών Kiyota.
Επιστημονικη εξηγηση δεν εχει δοθει.
Ισως να ειναι μια ειδικη μορφη ψυχοκινησης που ο ψυχοφωτογραφος επιβαλει στο αδιεργαστο φιλμ..
μπορούν οι άνθρωποι να έχουν επιπτώσεις πραγματικά στη φωτογραφική ταινία διανοητικά; . Υπάρχει αρκετή έρευνα που εξετάζει τη δυνατότητα ότι οι άνθρωποι μπορούν διανοητικά να επηρεάσουν τη φωτογραφική ταινία, ακόμα και όταν προστατεύεται προσεκτικά η ταινία από το φως και κρατιέται σε μια απόσταση.
Η διαδικασία καλείται "ψυχική φωτογραφία" ή "thoughtography."
Η πρόωρη εργασία διευθύνθηκε στην Ιαπωνία στις αρχές των δεκαετιών του 20ου αιώνα από έναν ανακριτή που ονομάστηκε Fukurai.
Συνεργάστηκε με τα επιλεγμένα άτομα που προσπάθησαν και πέτυχαν μερικές φορές στην αποτύπωση των σφραγισμένων φωτογραφικών πιάτων με τους ιαπωνικούς χαρακτήρες, τις προσόψεις και τις εικόνες των κτηρίων.
Στην Αμερική, ο Hereward Carrington πραγματοποίησε τα παρόμοια πειράματα λίγο αργότερα.
Οι άξονες των ελαφριών και περίεργων αποτελεσμάτων εμφανίστηκαν στα φωτογραφικά πιάτα στόχων όταν λήφθηκε η προσοχή στις συμβατικές αιτίες.
Με λιγα λογια πανω στο φιλμ εμφανιζεται οχι το φωτογραφικο υποκειμενο οπως ειναι στην πραγματικοτητα,αλλα οπως το επιθυμει και το φανταζεται ο φωτογραφος.
Μιλαμε για καθαρα παραφυσικη δραστηριοτητα.
Η πιό εκτενής έρευνα "ψυχικής φωτογραφίας" πραγματοποιήθηκε από έναν ψυχαναλυτή με το νομα Jule Eisenbud.
Με την βοηθεια ενος προικισμενου μαυτην την ειδιοτητα TED Serios,εκανε τετοιες ψυχικες φωτογραφησεις με εκπληκτικα αποτελεσματα.
Χωρις ιχνος πονηριας η καποιου τρικ,στο φιλμ φαινοταν σκηνες που δεν υπηρχαν στην πραγματικοτητα,με φοντο αφυσια μαυρο η και λευκο και με τις περιεργες ραβδωσεις προιον παραφυσικης δραστηριοτητας εξω απο τους νομους της Οπτικης.
Πρόσφατα, άλλοι "thoughtographers" έχουν ανακαλυφθεί και έχουν ερευνηθεί από τους ψυχικούς ερευνητές.
Αυτοί περιλαμβάνουν μια ολόκληρη οικογένεια των "ψυχικών φωτογράφων" (η οικογένεια Veilleux) σε Waterville, το Maine, ο Serios,ο willy Schwanholz και ένα ιαπων αγόρι που ονομάζεται Kiyota.
Στην περίπτωση Kiyota, όχι μόνο κάνει τις εικόνες να εμφανίζεται στην προστατευμένη ταινία, αλλά οι φωτοευαίσθητες συσκευές που σφραγίζονται μέσα σε μια φωτογραφική μηχανή παρουσιάζουν επίσης σφυγμούς της δραστηριότητας κατά τη διάρκεια των προσπαθειών Kiyota.
Επιστημονικη εξηγηση δεν εχει δοθει.
Ισως να ειναι μια ειδικη μορφη ψυχοκινησης που ο ψυχοφωτογραφος επιβαλει στο αδιεργαστο φιλμ..