Ο μαυροντυμένος άνδρας με τα κόκκινα μάτια


Γεια σας! θα σας πω και την δικιά μου εμπειρία! Ήμουν 15-16 χρ. όπως όλοι οι έφηβοι αργούσα να γυρίσω σπίτι τα βράδια και σύχναζα σε ένα παρκάκι με την παρέα μου! Το σπίτι μου ήταν περίπου 10λεπτα από το παρκάκι και 2-3 φορές την εβδομάδα περνούσα από τον σκοτεινό δρόμο για το σπίτι μου.


Ένα βράδυ (κατά τις 1) ψιχάλιζε και είχε λίγο ομίχλη, και πήρα τον δρόμο για το σπίτι. Έτρεχα μες στο σκοτάδι και στην ομίχλη για να φτάσω όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ενώ έτρεχα ξαφνικά πέφτω πάνω σε έναν πιο ψηλό από εμένα κ κατάμαυρο άνδρα! Σήκωσα το κεφάλι μου να δω τι είναι και δεν είδα πρόσωπο αλλά μέσα στο μαύρο φαινόντουσαν δυο μικρά κατακόκκινα ματιά.

Κατατρόμαξα! Αυτός με κρατούσε από τον ωμό και με κουνούσε χωρίς να μιλάει. Εγώ τσίριξα και με έσπρωξε πίσω με δύναμη! Άρχισα να τρέχω για να ξεφύγω και άκουγα από πίσω μου να γαβγίζουν σκυλιά με μανία. Για μια στιγμή νόμιζα ότι ήταν ακριβώς από πίσω μου αλλά μάλλον θα ήταν της φαντασίας μου! Μετά έφτασα έξω από το σπίτι μου και τον είδα να περπατάει στον απέναντι δρόμο και να κοιτά προς το μέρος μου! Μπήκα αμέσως μέσα για να γλιτώσω! Ακόμα αναρωτιέμαι τι μπορεί να ήταν αυτός ο μαυροφορεμένος άνδρας...!

Βίκη

Πηγή

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013