Μάτριξ στο κέντρο της Αθήνας

Διαβάστε παρακάτω την μαρτυρία ενός απλού πολίτη, που βίωσε κάτι το πολύ ασυνήθιστο. Τόπος: κέντρο Αθήνας σε ένα ίντερνετ καφέ στην οδό Μάρνη.
Χρόνος: Πέμπτη 06.11.2003.

Έχω φύγει λίγο νωρίτερα από την δουλειά και κάθομαι με έναν φίλο μου και συζητάμε.

Μου έχει φέρει να ακούσω μαγνητοφωνημένους παράξενους ήχους από το σπίτι του. Καθόμαστε σε μια άκρη του μαγαζιού στην οποία βλέπουμε ακριβώς σε μια σκαλίτσα που οδηγεί στο υπόγειο όπου είναι οι τουαλέτες του μαγαζιού. Την ώρα που αρχίζω να ακούω από το δημοσιογραφικό μαγνητοφωνάκι τους ήχους διαπιστώνω ότι δεν μπορώ να τους ακούσω καθαρά γιατί στο μαγαζί παίζει μουσική και δεν μπορώ να προσέξω αυτό που έχει καταγραφεί. Κατεβαίνω λοιπόν στο υπόγειο. Υπάρχουν τέσσερις πόρτες. Μια ξύλινη με περσίδες η οποία είναι κλειδωμένη και μάλλον έχει πράγματα του μαγαζιού, η πόρτα της ανδρικής τουαλέτας όπου περιλαμβάνει τον προθάλαμο με τον νεροχύτη και ένα θάλαμο με την τουαλέτα, μια πόρτα που οδηγεί στην διπλανή γυναικεία τουαλέτα η οποία είναι πανομοιότυπη με την ανδρική και μια ακόμη κλειδωμένη πόρτα με ημιδιαφανές τζάμι η οποία οδηγεί άγνωστο που. Κατεβαίνω λοιπόν στην ανδρική τουαλέτα και μπαίνω στον ιδιαίτερο χώρο και ανοίγω το μαγνητόφωνο.. Το ανοίγω σε όλη του την ένταση γιατί η ηχογράφηση περιλαμβάνει το γνωστό θόρυβο που γράφεται σε κλειστούς χώρους.

Ξαφνικά αρχίζω να ακούω εκείνη την απόκοσμη κραυγή που είχε γραφεί στο σπίτι του φίλου μου και με το που την ακούω, ταυτόχρονα ακούγεται να ανοίγει η πόρτα του προθαλάμου της τουαλέτας, κάποιος πλησιάζει μου κτυπάει δυνατά στην πόρτα και με τρομάζει. Φωνάζω "άλλος" και ταυτόχρονα τραβάω το καζανάκι και κλείνω το μαγνητοφωνάκι για ξεκάρφωμα γιατί σκέφτηκα ότι μπορεί να άκουγε τον θόρυβο και να σκεφτόταν τι κάνω εκεί μέσα. Με το που βγαίνω έξω δεν βλέπω κανέναν. Αυτά έγιναν σε μερικά δευτερόλεπτα. Βγαίνω απέξω στον διάδρομο με τις πόρτες και δεν βλέπω πάλι κανέναν. Ανεβαίνω πάνω και ρωτάω τον φίλο μου αν κατέβηκε κάποιος. Μου λέει κατέβηκε ένας άνδρας.

Ξανακατεβαίνω κάτω δεν υπήρχε κανείς. Ανοίγω την πόρτα της διπλανής γυναικείας τουαλέτας και πάλι κανείς. Ανέβηκα λοιπόν επάνω και περίμενα ποιος θα βγει αναφέροντας το περιστατικό στον φίλο μου. Τον ρώτησα τι ακριβώς έγινε. Μου είπε ότι την στιγμή που κατέβηκα ήρθε η κοπέλα του μαγαζιού να πάρει παραγγελία. Την ώρα που πήγε να γυρίσει έχει μπει ένας τύπος ψηλός με μαύρα ρούχα και μαύρη μακριά καμπαρτίνα και όπως γυρίζει η κοπέλα να πάει προς το μπαρ πέφτει πάνω του. Την ρωτάει που είναι οι τουαλέτες του δείχνει τις σκάλες και κατεβαίνει. Η μόνη εκδοχή που απέμεινε ήταν να έχει μπει μέσα στον ιδιαίτερο χώρο της διπλανής γυναικείας τουαλέτας.

Περίμενα λοιπόν με μεγάλη περιέργεια να δω ποιος ήταν αυτός ο τύπος ο οποίος δεν είχε την υπομονή να περιμένει ούτε μερικά δευτερόλεπτα να βγω για να μπει εκείνος και πήγε στην γυναικεία τουαλέτα. Μετά από λίγο ακούω να ανοίγει η πόρτα και περιμένω με αγωνία. Τελικά ανέβηκε μια κοπέλα που καθόταν στην παρέα από το πισινό μας τραπέζι!!! Τώρα το πράγμα γινόταν πραγματικά ανεξήγητο. ’ρχισα να ανακρίνω τον φίλο μου αν ήταν σίγουρος για αυτό που είδε ή όχι.

Επέμενε ότι ήταν έτσι. Άρχισα να σκέφτομαι μήπως είχε παραβλέψει και ήταν η κοπέλα που είχε κατέβει και όχι ο άνδρας που μου είπε. Υπήρχε μόνο ένας τρόπος να το διασταυρώσω. Σηκώθηκα και πήγα στο μπαρ και ρώτησα την κοπέλα. Ναι μου λέει έτσι έγινε. Ξέρεις της λέω κάτι; Αυτός ο άνθρωπος δεν ξανανέβηκε πάνω, εκτός αν έγινε αόρατος και πέρασε από μπροστά από όλους μας χωρίς να τον δούμε. Η κοπέλα φοβήθηκε και λόγω της περιοχής μήπως είναι κάποιος ναρκομανής που πήγε να πάρει την δόση του στην τουαλέτα και φώναξε τον υπεύθυνο του μαγαζιού να κατέβει να ελέγξει.

Τους έλεγα ότι δεν υπάρχει κανείς γιατί ήδη εγώ είχα κατέβει και είχα κοιτάξει. Ο άνθρωπος όμως κατέβηκε και αφού δεν είδε τίποτα μας λέει, μήπως βγήκε και δεν τον είδατε; Του είπα τι ακριβώς είχε συμβεί και δεν μπορούσε να το πιστέψει. Εγώ άρχισα να σταυροκοπιέμαι. Μήπως αυτό το περιστατικό σας θυμίζει κάτι από Μάτριξ; Υπάρχουν άραγε ανάμεσά μας άνθρωποι που μπορεί με κάποιον τρόπο να εξαφανίζονται ξαφνικά; Μου θύμισε και τους ανθρώπους με τα μαύρα ειδικά στις ιστορίες συγκάλυψης μαρτυριών για εμφανίσεις UFO.

Και τελικά μήπως η φανταστική ταινία ΜATRIX δεν είναι και τόσο φανταστική.

Delete this element to display blogger navbar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by alito v2 2013